Dromen over vuurwerk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Velen hebben last in de maand december om in slaap te komen, en dan met name de laatste dagen. Maar de paar uurtjes die je wel slaapt, droom jij dan wel eens over vuurwerk ?

Dromen? of nachtmerries haha!

Soms wel eens dromen gehad dat ik pas wakker werd om 2200 op 31december dat er nergens meer vuurwerk tekoop was.
Dat je stad en land dan nog afgaat om wat te kopen ergste nachtmerrie die je kan hebben vind ik zelf haha!

Zelf wel eens een slechte droom gehad, over een oudjaarsdag waar het voor dat ik het wist al donker was, en waar ik niks overdag had afgestoken.

Ik droomde laatst nog dat ik een paar minuten voor twaalf er achter kwam dat mijn bestelling niet compleet was en er was natuurlijk niks meer aan te doen :(

Dromen? of nachtmerries haha!

Soms wel eens dromen gehad dat ik pas wakker werd om 2200 op 31december dat er nergens meer vuurwerk tekoop was.
Dat je stad en land dan nog afgaat om wat te kopen ergste nachtmerrie die je kan hebben vind ik zelf haha!

paar weken geleden ongeveer dezelfde nachtmerrie gehad haha

Paar dagen geleden een nachtmerrie gehad dat ik 31e om 6 uur alleen naar beneden liep en begon met afsteken. Hele familie ook van buitenland was boos omdat ik zonder hun uit te nodigden begon met afsteken.
Hele nare gekke droom was het,

Al zolang ik mezelf kan herinneren, zoals anderen kennelijk ook hebben, dezelfde droom: te laat/last-minute niks meer kunnen halen/winkels dicht. Pure ellende en een waar doemscenario!

Ja hoor, elk jaar minstens 1 keer. Dan droom ik dat ik nog geen vuurwerk had gehaald of besteld en last minute niets meer te krijgen is.

Grappig om te lezen dat die 'last minute' droom veel voorkomend is bij freaks! Ook ik heb vele malen die droom gehad dat de winkels al dicht waren en ik zonder zat! Ik droom een aantal keer per jaar over vuurwerk! Naast het eerst genoemde zijn verdere voorkomende thema's, folders halen en vuurwerk zoeken op 1 januari! Er liggen dan reusachtige cakes, kaarsen en pijlen op straat! Meestal komt de eerste droom al een paar dagen na oud en nieuw en dat zijn vaak dromen over demo's! De wonderlijke wereld van het brein!

Dromen niet echt, maar slecht in slaap komen des te vaker. Zo nu alles begint merk ik dat ik tog slechter slaap, begin december ook en de laatste dagen in december is helemaal drama.

de tijd tussen kerst en oudjaarsdag...killing waren die dagen. Bijna niet kunnen slapen en dan 's morgens zwetend wakker worden omdat je denkt dat je te laat bent om je vuurwerk af te halen. :D

Wat dat betreft heb ik het nu wat relaxter...ik slaap een stuk beter, al kan het nog altijd beter hoor, haha

Vuurwerk gerelateerde dromen komen bij mij ieder jaar voor, ook op elk willekeurig moment. De al veel genoemde ''ik heb niks en de winkels zijn dicht'' droom komt daarbij regelmatig voor, maar ook dat ik om 18:00 in slaap val en om 22:30 wakker wordt, er niemand is en ik alleen ga stoken. Dat ik dan na 2 á 3 cakes er besluit mee te stoppen.

Ik zie bekende dromen voorbij komen. Ik droom ieder jaar best wel vaak dat ik ben vergeten mijn vuurwerk af te halen en dat ik pas veel te laat besef dat het oud en nieuw is. Gelukkig zijn dat dromen die nooit werkelijkheid zouden kunnen worden.

Ik zie bekende dromen voorbij komen. Ik droom ieder jaar best wel vaak dat ik ben vergeten mijn vuurwerk af te halen en dat ik pas veel te laat besef dat het oud en nieuw is. Gelukkig zijn dat dromen die nooit werkelijkheid zouden kunnen worden.

Dit herken ik zo erg!

Ik droom vaak dat ik er pas om 18.00 achter kom dat het oud en nieuw is, ik geen vuurwerk gekocht heb of gewoon heel oudjaarsavond in de file sta.. Wat een ellende.

Gelukkig zal dit inderdaad niet in het echt gebeuren. :p

Dromen valt bij mij volgens mij wel mee, maar vóór het slapen liggen malen des te meer. En of dat nou is of ik wel alles ga redden met ophalen, of dat ik twijfel wat ik wanneer schiet... er gaat vanalles door mijn hoofd.

Mijn laatste vuurwerkgerelateerde droom bestond uit dat ik een bepaalde schietvolgorde / show had bedacht, maar deze finaal vergeten was tijdens het stoken. Hierop ontstond een soort paniek waarbij iedereen het leuk had en de ik-figuur als een dwaas op zoek was naar enig aanknopingspunt of lijstje.

Een andere droom eerder dit jaar was dat het zo glad was dat de weg op gaan voor het afhalen helemaal mis ging.
Tijd voor wat positieve dromen dus!

Meerdere keren per jaar droom ik wel over vuurwerk. Meestal kan ik het mij een paar uur na het wakker worden niet meer precies navertellen maar de dingen als: in je dromen wakker worden op 1 januari of vergeten zijn vuurwerk te halen komen wel voor haha. Ook meerdere keren gehad dat ik droomde dat ik een hele boerderij schuur vol met allemaal vuurwerk had :bonk:

geweldig, dat die droom bij zoveel andere voorkomt.

vraag me af waar dat vandaan komt. Ik denk van het vele plannen en lijstjes maken etc. Ik heb namelijk nooit het gevoel dat ik iets tekort kom of dat ik ergens te laat mee ben, of dat ik hier angst voor heb.

Toch apart dat het in z'n droom wordt omgezet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan