De Driesprong
VWC lid
Leuk Tigers! We zien je graag eens in onze winkeldit jaar ga ik voor het eerst jullie kant op.
ik verheug me er nu al op, want kwa communicatie zijn jullie echt top!
al onze vragen worden hier beantwoord

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Leuk Tigers! We zien je graag eens in onze winkeldit jaar ga ik voor het eerst jullie kant op.
ik verheug me er nu al op, want kwa communicatie zijn jullie echt top!
al onze vragen worden hier beantwoord
Katan???
Loud line?? Special line??
Balen Torrr! Dat zijn de mindere dingen in het leven! Hopelijk lukt het je om je zinnen een beetje te verzetten en heb je aan het vuurwerk een uitlaatklepHmm ik voor zie een scheiding ... o nee, dat ben ik net 4 weken![]()
Wie weet jaZijn we ook mee in gesprek
Welke bedoel je precies?Enige kans dat jullie de Triple-x nog in het assortiment krijgen?
Als ik dit zo lees allemaal dan kan ik beter nog wachten met me volgende bestelling��
Deze bedoel ik:Welke bedoel je precies?
Zijn er meerdere in omloop van verschillende importeurs.
Top! +1 voor de triple-x XDWe maken hierin binnenkort een keuze welke bak we van die lijn op gaan nemen.
Twijfelen tussen de triple x, armageddon ( magnum) en majestic
Momenteel wel! Mocht die dag echt niet uitkomen geef het dan even aan bij de opmerkingen wat de gewenste datum en tijd zijn zodat we dit later dit jaar kunnen veranderen.De 29e met die afhaaltijd is de enige optie?
ben heel benieuwd wanneer er weer oude en nieuwe producten bij komen op de site.
Worden de verschillende orders op het einde van het jaar bij elkaar gevoegd?
We maken hierin binnenkort een keuze welke bak we van die lijn op gaan nemen.
Twijfelen tussen de triple x, armageddon ( magnum) en majestic
De Triple X is de dikste van de 3 dus ik denk dat je veel freaks daar blij mee gaat maken![]()
We geven hier binnen 2 weken uitsluitsel over![]()