Fric
VWC lid
De laatste reactie op dit topic stamt uit 2014.
Dat zegt eigenlijk wel genoeg en wel dat niet bepaald veel personen dit papiertje hebben weten te behalen.
Een paar jaar geleden zat ik erover te denken om dit te doen, maar met alle verhalen die je her en der leest wat betreft de nodige praktijkervaring die je op moet doen, maar laten zitten voor wat het was. 4 a 5 jaar later is er kennelijk niets veranderd op dat gebied waardoor ik en velen met mij eigenlijk mogen fluiten naar de wens het papiertje te behalen.
Je komt er eigenlijk alleen nog maar aan als je de nodige connecties hebt voor de verplichte stage. Zo bang is men voor concurrenten. Ik begrijp dat wel, maar aan de andere kant doet concurreren revolutioneren, laat ik het zo zeggen.![]()
Ja, als je het zo stelt!
Die verplichte stages moet je gewoon niet als belemmering zien.
Die stages zijn gewoon nodig om het vak te leren!
Snap je punt, zeker als je hier echt wat mee wil.
Positieve kant, er zijn nu niet genoeg gecertificeerde mensen om in elke gemeente een show te schieten.
Er zijn inderdaad niet genoeg certificaathouders om in iedere gemeente en show te schieten.
Iets wat trouwens ook nooit zal gebeuren.
Bovendien ziten die mensen dan de rest van het jaar werkloos thuis.

Ik denk dat het toch makkelijker is dan dat je nu denkt...
actief zijn op de fora`s / shows bezoeken en hier en daar een babbeltje en de kans komt er dan zeker wel !![]()
Zoiets dus!!