[Orthen] Ice Flowers

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 4889
Artikelnaam: Ice Flowers
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 108 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €125

Laatst bewerkt:
Hele, hele mooie bak inderdaad maar ik moet eerlijk zeggen dat ik deze wel wat prijzig vind. 99,95 voor 108 shots 25mm, dat is eerder de prijs die je van een 30mm 100 shots verwacht.

Schitterende bak! Sommigen zijn uitgekeken op plum/ghost effecten, maar ik kan er nog even geen genoeg van krijgen, zeker als ze ook nog multicolor zijn en lekker gevarieerd in 1 compound te koop zijn.

De prijs, mijn budget en het gegeven dat ik al veel cakes met dit effect heb besteld weerhouden me vooralsnog van een aankoop.

Schitterende bak! Sommigen zijn uitgekeken op plum/ghost effecten, maar ik kan er nog even geen genoeg van krijgen, zeker als ze ook nog multicolor zijn en lekker gevarieerd in 1 compound te koop zijn.

Dit inderdaad, wat gaaf met al die kleuren zeg! Prachtig!

Schiiterende bak, mooie kleuren en de effecten blijven vet lang hangen. Adviesprijs 125 euro, terwijl ik hier in het topic een prijs van 99,95 lees ?

Schiiterende bak, mooie kleuren en de effecten blijven vet lang hangen. Adviesprijs 125 euro, terwijl ik hier in het topic een prijs van 99,95 lees ?

Adviesprijs staat op €125, en de freakprijs bij Orthen is €99,95.

Wel een vreemd aantal shots 108sh i.p.v. 100sh of 144sh wat doorgaans gebruikt wordt voor een 25mm bak. Is dit gedaan om de beste wel hoge prijs voor een 25mm bakje te kunnen rechtvaardigen? Waarom niet meteen 144sh hiervan maken, of is hier een fan in ingebouwd wat ik niet terug kan zien op het filmpje?

Wel een vreemd aantal shots 108sh i.p.v. 100sh of 144sh wat doorgaans gebruikt wordt voor een 25mm bak. Is dit gedaan om de beste wel hoge prijs voor een 25mm bakje te kunnen rechtvaardigen? Waarom niet meteen 144sh hiervan maken, of is hier een fan in ingebouwd wat ik niet terug kan zien op het filmpje?

3x 36 shots = 108, waar elke losse cake 3 shots van 1 effect heeft. Denk dat die salvootjes van 3 shots per effect ervoor gezorgd heeft, dat het 36sh cakes zijn geworden ipv 25sh.

Daarbij heeft deze een gigantisch bonte set aan effecten, ik denk dat een 144shots simpelweg te duur zou zijn geworden (aangezien deze dus ook al aan de prijs is).

Prima cakebox met een mooie range aan effecten die zo op film vrij goed overkomen!

Zit in deze box crackling effecten in, zonder crackling geluid.
Of is het een soort sneeuwvlok effect?
Ik bedoel het crackling effect na 3 seconden.

Mij valt vooral de bizar traag vallende/ hangende goud effecten op. Doe mij daar een cake of box vol van, zonder al die poespas erbij?
(Nou is het volgens mij echt volkomen windstil op de film, maar toch)

Dit is echt wel een topper. Mooie rustige effecten, zonder dat het saai is. Sowieso op de wishlist, wel even demo afwachten want dit filmpje is bijna too good to be true.

Back
Bovenaan