[2019] Dealers in NL gezocht voor Funke en Luypaers

Ik verwacht binnen 2,5 week nieuws over Funke en Luypaers. Op de Lesli webshops staat dat ze begin november weer open gaan.

Het eerste Nederlandse product,is bekend! Leuk bakkie!

36 schots cakebox met een caliber van 25mm. Gouden Titanium staarten die eindigen in groene en gouden glitters alsook in witte en rode glitters, die altijd gepaard gaan met sterke titanium burstknallen. Schiet in opbouwend tempo!

Lekker bakje hoor! Je ziet dat het Funke kwaliteit is. Maar je ziet ook wel dat de spreiding wat minder is ( met dank aan het ILT ). Ben benieuwd hoe ik ze ervaar op een winkel demo.

Gevonden op de website van Huisman Vuurwerk:
UPDATE 21-10: het ontbreekt op dit moment nog steeds aan Funke-artikelinformatie. Het is onbekend of en hoeveel Funke-artikelen dit jaar nog geen komen, welke artikelen dat zijn, geen artikeldetails zoals namen, prijzen, enz. Vooralsnog kunnen we daarom geen Funke-artikelen aanbieden.
https://www.huismanvuurwerk.nl/funke

Zelfs in Duitsland zijn de Funke artikelen die diverse shops aanbieden nog bij lange na niet op voorraad. Ik ben heel benieuwd of en wanneer Funke (los van Arentz) de NL markt gaat betreden. Heb er een beetje een hard hoofd in, maar laat me graag verrassen.

Funke is heel mooi, maar ook onvoorspelbaar.

Zelfs in Duitsland zijn de Funke artikelen die diverse shops aanbieden nog bij lange na niet op voorraad. Ik ben heel benieuwd of en wanneer Funke (los van Arentz) de NL markt gaat betreden. Heb er een beetje een hard hoofd in, maar laat me graag verrassen.

Funke is heel mooi, maar ook onvoorspelbaar.

Ik heb in het verleden zelfs de profspullen op 30 december moeten ophalen zo laat was dat spul binnen.

Ik snap wat sommige mensen zeggen, maar ik heb hetzelfde met luypaers. Waar ik de Duitse bakken van funke oprecht het geld waard vind. De burst en heldere kleuren ( vooral blauw) vind ik echt onderscheidend. Luypaers daarentegen vind ik een hype. Hoog in prijs en voor mij niet onderscheidend.daarmee zeg ik niet dat ik het niet mooi vind. Maar qua prijs en effect is het een dikke nee.

Ik snap wat sommige mensen zeggen, maar ik heb hetzelfde met luypaers. Waar ik de Duitse bakken van funke oprecht het geld waard vind. De burst en heldere kleuren ( vooral blauw) vind ik echt onderscheidend. Luypaers daarentegen vind ik een hype. Hoog in prijs en voor mij niet onderscheidend.daarmee zeg ik niet dat ik het niet mooi vind. Maar qua prijs en effect is het een dikke nee.

Helemaal mee eens.

Zena komt met luypears pijlen , 30 grammers en nog wat andere artikelen. Als die ook vann de funke fabriek komen zoals het BE Luypears spul dan hebben we indirect toch funke.

Zena komt met luypears pijlen , 30 grammers en nog wat andere artikelen. Als die ook vann de funke fabriek komen zoals het BE Luypears spul dan hebben we indirect toch funke.

Ben erg benieuwd naar de prijzen.
Jammer dat ze er niet gelijk 40 gram van maken krijg je toch wat voller effect.

Back
Bovenaan