Whistle Caps

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 5241
Artikelnaam: Whistle Caps
Bruto Gewicht: 2000 gram
Netto kruitgewicht: 422 gram
Aantal schoten: 24 schoten
Effectomschrijving: Deze Pro-line cake met 24 schoten bevat het unieke en zeer rauwe whistle fluit effect. Elk schot stijgt op met deze rauwe fluit, gevolgd door prachtig siereffect.
Max. tube diameter: 25MM
Kartoneenheid: 6/1
Adviesprijs: Adviesprijs 2022:
Folderprijs 2022: € 49,99
Onlineprijs 2022: € 39.99
Freakprijs 2022: Vraag je lokale dealer

O.a. te koop bij: bestelvuurwerk.nl

5241_WhistlingCaps_2020.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
Als je goed op de foto kijkt, zie je ''vuurpijl'' hoedjes in de tubes zitten ?

Hopelijk is de fluit een beetje gelijk met de Salvo caps en de Yellow caps ?!

Deze gaan we zeker in de gaten houden, dit klinkt zeker interessant. Doet inderdaad terug denken aan de Yellow Cabs.

Heerlijk, nog een fluitcake erbij, tegenwoordig hebben we een mooie keuze in dit genre.
Wetende dat de importeurs eigenlijk pas echt een fluitcake zoeken als ze zelf overtuigd zijn van de fluit, leg ik mijn verwachting toch gewoon hoog bij deze. Kom maar op met die film!

Is dit nou volgens een nieuwe methode? Ik begreep dat 'de branche' afscheid nam van de plastic inserts die bij de rauwe fluit cakes gebruikt worden..

Overigens, label zegt 30mm (en ik gok 36mm inclusief tube), en topic zegt 25mm

Met het aantal grammen per shot (17,6 gram) zou ik verwachten dat dit een 30mm cake betreft. En dat is interessant, want ik kan me zo geen andere 30mm fluitcake bedenken...

Mijn hemel wat heb ik vroeger een hoop van die blokjes weg geschoten. Was toen echt top kwaliteit spul. En nu is Proline helemaal niks meer, zo zonde.

Heb nog 3x the launch staan van proline, zal dit een vernieuwde versie worden, aangezien die eruit is gegaan?

De Skyscreamers van Vulcan deden het afgelopen oud & nieuw weer prima. Eens kijken of de Whistle Caps hier aan kunnen tippen. Dus filmpje graag.:D

Mijn hemel wat heb ik vroeger een hoop van die blokjes weg geschoten. Was toen echt top kwaliteit spul. En nu is Proline helemaal niks meer, zo zonde.

Als je goed kijkt/zoekt zit er toch erg leuk spul tussen hoor.
Ze hebben (gelukkig) de weg omhoog weer gevonden.

Een goede fluitcake is altijd van harte welkom. Zeker als het van die lange rauwe fluiters zijn. Ik ben benieuwd naar een filmpje.

droomt van een waardige opvolger van de yellow caps die gingen door merg en been (en alle kanten op daar niet van haha) als dat zo is gaan deze er zo een aantal komen :thumbup:

Mocht deze inderdaad in de buurt komen van de Yellow Caps zou dat geweldig zijn. Dan komt hij er bij mij zeker bij. Toch wel een nostalgische cake die Yellow Caps :)

Back
Bovenaan