[Freakactie 2019] Vuurwerkperdoos / Valk Vuurwerk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemiddag freaks,

Ik heb hier een kleine bestelling staan. Alleen ga ik het niet redden.

Is er misschien vanuit hier interesse om het over te nemen?

Hierbij info:

28-12 om 6.00 t/m 6.30 uur
* valk profbox 40.
* black thunder 100sh.

Mocht er interesse zijn stuur dan een pm.

VERKOCHT

Laatst bewerkt:
Goedemiddag freaks,

Ik heb hier een kleine bestelling staan. Alleen ga ik het niet redden.

Is er misschien vanuit hier interesse om het over te nemen?

Hierbij info:

28-12 om 6.00 t/m 6.30 uur
* valk profbox 40.
* black thunder 100sh.

Mocht er interesse zijn stuur dan een pm.
Helaas zit ik reeds (ver) over mijn budget, tijdens mijn bestelling waren deze beide uitverkocht :-(

Laatst bewerkt:
ik wacht met smart op de nieuwe valk salute cakes.
en aangezien jullie toch dealer van zena zijn, komt de 3-stepper fontein (3 tonen fluit met op het eind intense lange crackling) in de normale webshop?

Komen er nieuwe afhaaltijden? Is toch niet te doen kan alleen 31 dec om 6u sochtends kiezen. Zou het graag maandag 30 dec ophalen?

Komen er nieuwe afhaaltijden? Is toch niet te doen kan alleen 31 dec om 6u sochtends kiezen. Zou het graag maandag 30 dec ophalen?
Er is al meerdere malen aangegeven door Valk dat vol vol is. Er zijn een tijd terug wat nieuwe tijden vrij gekomen maar ben bang dat dat nu niet weer gaat gebeuren.

Goedenavond

Helaas zitten wij op de meeste dagen en tijden al helemaal vol, vandaar dat er niet veel mogelijkheden meer over zijn, dus zoals het er nu uitziet is dit de enige mogelijkheid nog en zoals al eerder aangegeven VOL = helaas echt VOL en zal de site ook gesloten worden.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenavond

Helaas zitten wij op de meeste dagen en tijden al helemaal vol, vandaar dat er niet veel mogelijkheden meer over zijn, dus zoals het er nu uitziet is dit de enige mogelijkheid nog en zoals al eerder aangegeven VOL = helaas echt VOL en zal de site ook gesloten worden.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Hoe zit het met de nieuwe lijn? word die nog toegevoegd? en we moeten dus nog snel een bestelling plaatsen voor alles vol zit als je al een bestaande bestelling hebt!

Hoe zit het met de nieuwe lijn? word die nog toegevoegd? en we moeten dus nog snel een bestelling plaatsen voor alles vol zit als je al een bestaande bestelling hebt!
Volgens mij is er straks bij de regulieren bestelling de 28ste weer vrij als ophaal moment dan kan je de nieuwe valk producten bestellen en wellicht als we geluk hebben met de BTW aktie van Valk.

Er is al meerdere malen aangegeven door Valk dat vol vol is. Er zijn een tijd terug wat nieuwe tijden vrij gekomen maar ben bang dat dat nu niet weer gaat gebeuren.
Een keer is het toch ook mooi geweest?
De opslag is niet oneindig, zo ook personeelscapaciteit. En simpelweg meer mensen neerzetten helpt ook niet per se in die kleine ruimte..
Ik heb bovendien weinig zin om (weer) drie lang en drie kort te wachten daar, omdat er teveel afhaalorders aangenomen zijn.. :wink:

Een keer is het toch ook mooi geweest?
De opslag is niet oneindig, zo ook personeelscapaciteit. En simpelweg meer mensen neerzetten helpt ook niet per se in die kleine ruimte..
Ik heb bovendien weinig zin om (weer) drie lang en drie kort te wachten daar, omdat er teveel afhaalorders aangenomen zijn.. :wink:
Eens. al zou uitwijken met VPD orders naar Rijssen of de derde vestiging wel de druk kunnen verlagen natuurlijk...

Bij deze 2 cakeboxen te koop door een omstandigheid:

- Black Thunder 100’s (€40,- maar uitverkocht)
- Evolution Bomber compound (€79,95)

Order staat op 28 december tussen 06.00 en 06.30 op te halen.

Wie het eerst komt voor €100,- die het eerst maalt.

hoe zat het toen met pak hem beet 10 jaar terugdan, toen het nog ECHT vuurwerk per doos was? (alleen maar kartonnen) er stonden daar meer busjes voor de deur dan auto's, en met pallets tegelijk werd het ingeladen. 1 grote chaos. en dat is al jaren niet meer zo,en ook veeeel minder druk. en nu is de capaciteit endergelijke minder/kleiner? ik vind het wel vreemd hoor.

Bij deze 2 cakeboxen te koop door een omstandigheid:

- Black Thunder 100’s (€40,- maar uitverkocht)
- Evolution Bomber compound (€79,95)

Order staat op 28 december tussen 06.00 en 06.30 op te halen.

Wie het eerst komt voor €100,- die het eerst maalt.

Wanneer heb je deze bestelling geplaatst?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan