(forumgame) Vuurwerkstok 3.0!

Gefeliciteerd allemaal, leuke actie.

Fakkelteit, je kan de stok hier mooi afgeven:

LESLI VUURWERK B.V.
Edisonstraat 20
7131 PB Lichtenvoorde

De grootste en rijkste importeur van Nederland kan vast wel iets leuks verzinnen om de stok nog meer leven in te blazen :wink:

Gefeliciteerd Fakkelteit, hebben al je inspanningen toch de volle buit opgeleverd.
Beetje random maar ik had de Koningsweg ook op het oog. Met de Bijnaam van Rico The Prince of Kickboxing en De dartpijl met 1 Flight.
Beetje Google maps werk en je kan bij de Koningsweg uitkomen. Geniet van de prijzen!!

Mijn theorie was heel anders haha. We wisten dat het op een gegeven moment Utrecht was. Toen kwam dat plaatje van Rico en Badr. Ik dacht he 'vecht'. Dus evt Overvecht/Vechste Banen. Toen had ik ineens Dumb & Dumber weer voor me... Hij heet Lloyd in de film, laat er nu een David Lloyd Gym in Overvecht zitten, naast de VechtseBanen. Foto van darten... jaren geleden werden er grote tv darttournooien gespeeld in Vechste Banen. Denk dat kan niet missen dat hij daar zou liggen. Helaas vandaag ritje in het Noorden dus niet in de buurt, al was mijn theorie ook niet goed blijkt nu dus.

Ik zat gisteravond op exact hetzelfde spoor. Was daar vanmorgen ook even op zoek gegaan. Ondertussen verscheen die foto van de koning hier op het forum en toen was 1 en 1 heel snel 2. Maar pff, dat was toch wel behoorlijk aan de andere kant van Utrecht en veel tijd had ik niet meer voordat ik op een werkafspraak moest zijn. Toch het gaspedaal ingetrapt, maar toen ik vervolgens ook nog eens verkeerd reed, heb ik mijn zoektocht moeten staken. De werkafspraak liep wat uit en bij het verlaten van het pand zag ik dat Fakkelteit 'm al had gevonden... Wie weet had je het zonder die 3 boetes niet gered, fakkel :wink:

Fakkelteit, gefeliciteerd!
Echt sportief dat je de kaartjes aan Niek en Ed geeft, toch mooi dat er nog meer mensen blij gemaakt zijn. Toen ik je verhaaltje gisteren las dacht ik al: nu moet hij hem wel vinden toch? Maar dat bleek niet zo te zijn, toen. Echter vond je hem alsnog, echt geweldig.

Gaaf dit jongens, supertof gedaan en een leuk verslag van jullie enthousiasme en de uiteindelijke vondst!
Gefeliciteerd met de prijzen en heel tof dat je de kaarten deelt!

Inderdaad, tof om te zien hoe Magnum Vuurwerk dit op heeft gepakt en hoe erg de leden hebben meegeleefd. Mooi om te zien dat de hulp ook beloond wordt. Op naar een volgende locatie!

Gefeliciteerd fakkelteit! En chappeau Magnum voor een hele mooie speurtocht!!

Laatst bewerkt:
Mooi om te zien hoe de spanning in dit topic langzaam werd opgebouwd en uiteindelijk tot een hoogtepunt kwam. Geweldige actie van Magnum om dit wederom op te pakken en lekker creatief bezig te zijn met het bedenken van hints en de tijd die er in gaat zitten. Ook de prijzen zijn natuurlijk top. Van harte gefeliciteerd Fakkelteit en het is al vaker gezegd, maar wat een tof gebaar om de demo kaarten weg te geven.

Hopen dat we het enthousiasme in dit topic vast kunnen houden en dat de stok weer snel rond gaat, zoals we dat vorig jaar zagen.

Heerlijk om dit weer terug te lezen zeg! Mooi verslag ook erbij, lijkt net of je er zelf bij bent nu :D
Mooi gebaar ook dat je de twee kaartjes zelf weg wilt geven aan de mensen die je geholpen hebben :thumbsup:

Nu op naar de volgende locatie!

Fakkel, gaaf verslag. Niek een aantal keer akelig dichtbij de stok en jij aan het werk, vol in de zenuwen al meelezend waar hij zich exact bevindt. Hahaha, leuk!

Heerlijk om dit weer terug te lezen zeg! Mooi verslag ook erbij, lijkt net of je er zelf bij bent nu :D
Mooi gebaar ook dat je de twee kaartjes zelf weg wilt geven aan de mensen die je geholpen hebben :thumbsup:

Nu op naar de volgende locatie!

Thanks!

De stok heeft net de auto gepakt en gaat op doorreis, waar die gaat camperen horen jullie dit weekend!

Zonde dat deze week mijn laatste vakantie week is en dat ik vrijdag m'n lease auto in moet leveren anders had ik um meteen opgehaald :p

Back
Bovenaan