[Freakactie 2020] China Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou nog 5 dagen langer wachten luukie;)

Start is gewijzigd naar de 30e

Die kingdom is echt super mooi, dance monkey iets teveel pauzes tussen salvo’s voor mijn smaak, maar die final destination is wel echt heel sweet ook

Ben erg benieuwd naar de prijs van de Kingdom. En ook naar de filmpjes van de fluit bakken. CR is wel lekker bezig zeg :applause:

Dit is wel klasse van CR. Alle filmpjes online voordat de actie start. Alsof ze het topic in de gaten houden:wink:

En zo zie je maar weer.. in nog geen 48 topic uur van pessimisme naar optimisme.. geduld is dus echt een schone zaak :)!

Laatst bewerkt:
Dit jaar voor het eerst de keuze voor CR, dus ben benieuwd wat voor moois we nog te zien krijgen. Vooralsnog valt het zeker niet tegen:applause:

Erg benieuwd naar het assortiment van de actie!

Hoop dat Magic in the Air & Bulldozer ook nog gewoon in deze actie meedoen. :D

Erg benieuwd naar het assortiment van de actie!

Hoop dat Magic in the Air & Bulldozer ook nog gewoon in deze actie meedoen. :D

Onderstaand bericht werd geplaatst door China Red net na de eerste freakactie:

Deze actie komt terug
Van 25 mei tot 1 juni
Aangevuld met alle nieuwe chinared producten
En de nieuwe poema
Ook voor freak prijzen

Voor zover ik heb begrepen doen alle producten uit de vorige freakactie weer mee en dus zou je de Magic in the Air en de Bulldozer binnenkort weer voor 65eu moeten tegenkomen.

Is Fire Festival ook al in feb/mrt in de actie geweest, en zo ja tegen welke prijs?

Sorry, 60 pagina’s doorspitten is wat teveel voor luie ik.

Kijken of ik mij voor de 2e keer in kan houden. Maar de Final Destination en de Kingdom zijn wel hebbedingetjes zo op film te zien. Dus dat gaat moeilijk worden.:p Om nog maat te zwijgen over de Schreeuwende Lift.:p Zeker beter maar wel duurder dan de Sky Screamer van Vulcan.

Beste lijst zo hoor, echt een top actie van CR waar weer veel gebruik van gemaakt gaat worden vermoed ik zo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan