[Freakactie 2020] China Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien zitten ze nog aan ontbijt? 24 febr duurt nog 16enhalf uur, de werkdag is voor meeste winkeliers nog niet begonnen. Relaaaax, neem nog 'n kop koffie :thumbup:

Misschien zitten ze nog aan ontbijt? 24 febr duurt nog 16enhalf uur, de werkdag is voor meeste winkeliers nog niet begonnen. Relaaaax, neem nog 'n kop koffie :thumbup:
Sommige ondernemers zijn op de maandag vrij, en slapen nu uit.. wachten tot West wakker wordt denk ik..:D

Topactie! Weer een aantal geweldige producten kunnnen bestellen:

2x Bulldozer
1x Magic in the Air
1x Fire Festival
2x Big Eruoption
1x Pig
1x Dog
1x Rat
1x Rooster

Dank China Red :)

Een hoop verschil in aanbod per winkelier in Zuid Holland :(
De ene heeft best een groot assortiment met losse cakes, lees Schulte en Blaxx, terwijl ik ook constateer dat er een winkelier is die slechts een handvol artikelen heeft en daar van zelfs Klassek producten tussen staan... raar voor een CR actie, maar okay ?
Verder zijn inderdaad niet alle winkels al online en vindt ik het verbazingwekkend dat een winkel die van een van de initiatiefnemers van CR is, een behoorlijk beperkt aanbod heeft. Laat dat nou net de winkel zijn die voor mij het dichtst bij is :sad:

Ps : ik vind dit ook niet echt professioneel overkomen, want in je winkelwagentje is de cake gewoon 29,95. ( zie foto )

Screenshot_1.png

Misschien ben ik iets te kritisch, maar vind het sowieso allemaal wat ongeorganiseerd overkomen. Voor vandaag waren er al enkele winkels die verkochten. Het is onduidelijk welke winkels nou wanneer opengaan met de webshop ,het aanbod schijnt te variëren, de beloofde demo is er niet geweest.

Mwah, iedere winkelier moet zijn/haar eigen webshop onderhouden en online zetten. Waarschijnlijk is de één daar wat sneller of handiger mee dan de ander, het zal allemaal wel goed komen in de loop van de dag!

Edit: zojuist mijn bestelling geplaatst bij VWM7Kamp

1x Mega Maxi
1x V-Master
1x Best Solution
2x Crack Attack
1x I am Fan
1x Fire Festival
1x Obsessed
2x Pig
6x Rat

Prachtig doorlontspul :handsup: Ik mis alleen nog wat goede fluitcakes in het assortiment van China Red

Laatst bewerkt:
Dat gezeur altijd op freakacties, sommige beginnen hier echt een beetje op verwende meisjes te lijken. Natuurlijk hebben niet alle winkels het zelfde assortiment, dat bepaalt de ondernemer toch zeker zelf, boeiend dat de ene winkel wat vroeger open ging dan de ander en een foutje maakt iedereen wel eens.

Wat ik zie is geweldige producten voor een fantastisch prijs. CR en winkeliers, bedankt!

Hoppa, niet zeuren maar bestellen !!!

In the pocket
Pig/dog/rooster/rat
Intense Metropolis
V-master
Ghost town
Magic in the air
Best solution
Bulldozer
Patriot
Construction

Is het al bijna 31 december ? :handsup:

Ik zie bij Makkelie vuurwerk dat alle producten prijzen zijn aangepast behalve de manipulator. Als iemand van cr meeleest zou je dit voor ons kunnen regelen. Denk dat het over t hoofd is gezien

Screenshot_20200224-091600_Chrome.jpg

Zo een kleine bestelling gedaan bij de locale Tuinwereld.
Ik ben erg nieuwsgierig naar de Fire Festival en de Ghost Town.
Op aanraden van Torr de Golden dream er bij gedaan.

Bedankt voor het mogelijk maken China Red en VWC. :applause:

Dat gezeur altijd op freakacties, sommige beginnen hier echt een beetje op verwende meisjes te lijken. Natuurlijk hebben niet alle winkels het zelfde assortiment, dat bepaalt de ondernemer toch zeker zelf, boeiend dat de ene winkel wat vroeger open ging dan de ander en een foutje maakt iedereen wel eens.

Wat ik zie is geweldige producten voor een fantastisch prijs. CR en winkeliers, bedankt!
Denk dat je dit jaar wel een sticker krijgt als je je Cr gaat ophalen. Fijn om te weten dat je zo dankbaar bent. Ondertussen blijf ik gewoon objectief en benoem wat ik zie.

Ik zeg, meteen skippen deze actie, wat denken ze wel. Niet eens alle winkels gelijk open... ook al geen demo.. het is niet eerlijk :cry:

:bonk:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan