Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik heb gehoord uit goede bronnen dat er dit jaar geen freak site komt het probleem is dat de er verkeerde personen mee kijken wat er allemaal besteld word en er zijn ook van die gekken die hun hele bestelling op het forum zetten of er waren lui die hun bestelling binnen hadden en gelijk moest het op facebook zetten met foto,s er bij ja dan krijg je dit gedoe
ik heb gehoord uit goede bronnen dat er dit jaar geen freak site komt het probleem is dat de er verkeerde personen mee kijken wat er allemaal besteld word en er zijn ook van die gekken die hun hele bestelling op het forum zetten of er waren lui die hun bestelling binnen hadden en gelijk moest het op facebook zetten met foto,s er bij ja dan krijg je dit gedoe
Ik weet niet welke bronnen jij hebt. Dat er bepaalde personen meelezen op dit forum klopt. Maar de rest klopt dus niet van wat jou bronnen zeggen . Meer ga ik niet zeggenik heb gehoord uit goede bronnen dat er dit jaar geen freak site komt het probleem is dat de er verkeerde personen mee kijken wat er allemaal besteld word en er zijn ook van die gekken die hun hele bestelling op het forum zetten of er waren lui die hun bestelling binnen hadden en gelijk moest het op facebook zetten met foto,s er bij ja dan krijg je dit gedoe
Als ze mee kunnen kijken wat er allemaal daadwerkelijk verkoopt, heb je een heel ander probleem. Een probleem dat een lek systeem heet.ik heb gehoord uit goede bronnen dat er dit jaar geen freak site komt het probleem is dat de er verkeerde personen mee kijken wat er allemaal besteld word en er zijn ook van die gekken die hun hele bestelling op het forum zetten of er waren lui die hun bestelling binnen hadden en gelijk moest het op facebook zetten met foto,s er bij ja dan krijg je dit gedoe