Mega Willows [Compound]

Ok, thanks, seems reasonable. Veel plezier ermee ;). Hopelijk zie ik ‘m ook daarvoor nog langskomen.

Ik had er 105 voor betaald en dat was geen euro te veel of te weinig, het is maar hoe je het bekijkt. Erg mooie bak! Komt er dit jaar zeker weer.

Deze ook in mijn show weg gefakkeld. Mooi breed effect en de lift is ook gewoon super gaaf. Nette strakke effecten die goed blijven hangen. Absoluut een top aankoop geweest!

Tubes staan idd iets te schuin voor de plek is, heb gewoon de doos helemaal opengeklapt

Had dat ook met de acatenango om de cakes zat een doos en weer om die doos weer een doos maar had het zelfde gevoel als dat maar goed gaat flappen wel eraf gescheurd en ging toch prima

Mega Willows, versie 2019.

Het feest begon al bij het open maken van de doos. Wat ziet dat er toch mooi uit met die 4 dikke repen. Verder de doos verder open gewerkt zodat de W shape zijn ruimte had.

Ik heb hem gebruikt als finale de mist was ruimschoots verdwenen, er werd bijna niks meer afgestoken in de buurt dus deze kon stand alone prima zijn werk doen. De effecten welke hier uit komen waren heel erg mooi, lancering ging in mijn beleving gewoon per 9. Er zaten geen vertragingen tussen de cakes en de boeketten waren flink groot. Er ging 1 schot mis, maar dat werd niet gevaarlijk. Al met al een hele mooie aanwinst.

Prachtbak! De salvo's zijn haast professioneel (ook de 2019 versie). De uitwerking is ook erg goed. Had hem zelf nog extra strak doorgelond om pauzes te voorkomen.

IMG-20200126-WA0124.jpg

IMG-20200126-WA0131.jpg

In de film op 08:04:

Evolution Fireworks VS Magnum Vuurwerk.
(ook geplaatst in het topic van W triple layer)

Ik heb hier een fragment van mijn 'show' waarin ik de W triple layer voor de mega willows schiet.
Het is iet wat moeilijk te zien omdat er nog een box loopt en op het hoogte punt er 3 boxen elkaar overlappen Daarom heb ik er beelden van de actioncam bij gezet zodat je kunt zien welke box er lanceert.

De W triple layer begint op 00:09 en de mega willows begint op 00:29.

Ik vind het moeilijk te zeggen welke nou beter is omdat het niet goed te zien is.
Beide producten presteren goed!!
Wat wel goed te zien is is dat de mega willows veel breder schiet. en het effect daardoor een bredere spreiding heeft en dus meer spektakel is.

Maar de prijs... Ik heb de mega willows later in het seizoen gekocht waardoor de freakprijs alweer met €15 gestegen was. uiteindelijk €130 betaald.
De W triple layer heb ik met de 30% actie van magnum voor €84 bij een willekeurige magnum dealer gekocht.

Ik vind de w triple layer dan vele malen interessanter omdat deze bijna €50 goedkoper was en ik het verschil voor lief neem.

Hierbij de beelden:
(Let op dit is een geknipt fragment)

Zojuist ook een video van deze mooie waaier online gezet.
Beetje jammer van de mist, maar met het blote oog waren de effecten goed te zien. Prachtig!

Ik heb hem zojuist besteld mooie bak perfect.
Alleen als dezebak samen voegt met de branco kwa show effect zal dezebak gruwlijker worden

Is het nou Mega Willow of Mega Willows?:p

Volgens de doos zelf is het Mega Willow in ieder geval, maar er wordt geadverteerd met Mega Willows:bonk: Ik denk zelf dat er iets is mis gegaan met het bedrukken van de doos, gezien op de officiële site van EVO Willows staat.:idea:

Doet er verder ook niet toe, maar was gewoon benieuwd :applause:

Back
Bovenaan