Delicious Thunder

Had er 2 tegelijk rond uurtje of 21, zag toch wat koppies bij de ramen verschijnen toen :D
dik tevreden, ben wel erg benieuwd naar de concurrent secret salute

Ik had er 4 voor €18,00. Was een foutje op de website bij het bestellen, maar de winkelier deed bij afhalen niet moeilijk en gaf er dus 4 mee ipv twee wat het had moeten zijn :handsup:

Dan ben ik of:
- een nacht te laat geweest, of
- heb ik enorm pech gehad (maar dan wel met 3 van de 13 bestelde producten).

Had ze graag met de Thunder Brick willen vergelijken.
Dat probleem hadden ze met meer producten. Iets in januari bestellen betekent niet dat je het krijgt. Ze hadden volgens eigen zeggen het voorraadsysteem niet op orde maar zijn dit jaar over op een nieuw systeem waarmee het probleem opgelost zou moeten zijn. Toch heb ik ook gezien dat iemand die later binnen kwam met een een stapel cakes naar buiten liep die bij mij niet aanwezig was.

Maar on topic. Ze gingen goed hard. De finale cake was helaas veranderd naar salvos ipv alle at once. Enige tegenvallet

Goed te horen dat deze weer zo goed als vanouds zijn. Heel wat van weg gestookt in de begin jaren van deze cake. Laatste jaren niet meer, maar deze positieve verhalen maken wel dat ik hem er dit jaar weer bij wil hebben.

Echt tegen de burst aan van de dikke 30mm sier bakken ja alleen net wat minder zwaar.

Maximaal wat realistisch is zegmaar.

Goed om te lezen dat deze topper weer in ere hersteld is. Dat breid het karige aanbod van goede salutecakes weer wat verder uit. Wellicht een idee om komend jaar in veelvoud te verwerken in een project!

Dus normale is shot voor shot en finale salvo's tegenwoordig? En een setje standaard beiden? Karton half om half?

Back
Bovenaan