Delicious Thunder

Knal was in mijn beleving net zo hard als de dumbum knalcake. Delicious thunder wel iets felller en dumbum iets doffer. Dumbum heeft ook de mines en de salute boeketjes mee maar de rode kogels van de delicious thunder zijn ook gewoon gaaf.

Qua prijs /shotverhouding is de delicious thunder natuurlijk weer aantrekkelijker.

Ik koop ze gewoon beiden weer volgend jaar!

Knal was in mijn beleving net zo hard als de dumbum knalcake. Delicious thunder wel iets felller en dumbum iets doffer.

Kunnen meer mensen dit bevestigen? De meeeste reacties over de Dumbum cakes zijn bijzonder positief, had zelf de DT maar hoop toch echt dat de Dumbum wat harder knalt

Had de dumbum niet maar kan alleen bevestigen dat ik de DT verrassend hard vond dit jaar.

2 setjes van besteld voor een zeer nette prijs (13,99 per set)
Ben erg benieuwd naar de hardheid van de knallen....

2 setjes van besteld voor een zeer nette prijs (13,99 per set)
Ben erg benieuwd naar de hardheid van de knallen....

Ik vond dit destijdes de beste knalcakes ( prijs- kwaliteit ) van Nederland en met de knal zat het toen zeer zeker goed. Ik weet niet welke er nu worden verkocht en of ze überhaupt nog gemaakt worden, maar heb je de oudere versie dan zijnze zeker in orde betreft de knal.

Heb in de wandelgangen vernomen dat de finale cake in deze set weer in ere herstelt is, hoop dat de oude kwaliteit ook terug is...toppertjes

Back
Bovenaan