Sonnet 9

Gekregen als vervanger bij de intratuin terwijl ik hem gister had besteld.. als die echt zo slecht is wordt ik leip...

Deze vanmiddag op kunnen pikken voor €30,- per doos(je). Voor dat geld kunnen ze niet heel erg tegenvallen, toch?

Zag hem vanochtend ook staan, erg mooi product en dan ook nog een 50mm maar het effect komt niet overeen met de looks

Zooo, dat is niet best, voor mij absoluut niet EVO waardig. Heb meerdere jaren EVO gehad, en was altijd meer dan tevreden!! We kunnen nu allemaal Marchel aan gaan vallen, maar dit EVO jaar staat symbool voor de wispelturige Chinees! Helaas heeft elke importeur hier last van! Kijk maar naar de voorbeelden uit het verleden van andere importeurs. Ik hoop dat Marchel en Gilbert dit recht kunnen zetten in
China!

Wellicht idd niet de grootste effecten. Maar al met al lijkt het alsnog prima in orde te zijn. Ik snap de vele mensen niet die altijd op basis van 1 filmpje direct spreken over "super slecht, ik voel me genept" en dergelijke reactie.
Vuurwerk is en blijft altijd een gok of het presteert zoals je wilt. Soms heb je geluk, soms is het iets minder dan verwacht. Adem halen en weer doorgaan...

Wellicht idd niet de grootste effecten. Maar al met al lijkt het alsnog prima in orde te zijn. Ik snap de vele mensen niet die altijd op basis van 1 filmpje direct spreken over "super slecht, ik voel me genept" en dergelijke reactie.
Vuurwerk is en blijft altijd een gok of het presteert zoals je wilt. Soms heb je geluk, soms is het iets minder dan verwacht. Adem halen en weer doorgaan...

we zijn nu eenmaal objectief kritisch :). als het goed is spreken we het ook uit

Waar is dit forum oa voor bedoeld dan? Om alle producten hoog de hemel in te prijzen, ook als ieder zijn/haar mening anders is? Waar ik niet echt tegen kan is als meningen van elkaar niet gerespecteerd worden. En mijn mening over deze single shots, op basis van meerdere filmpjes is dat ze slecht presteren voor wat je ervoor betaald. Jammer maar helaas. En op basis daarvan ben ik blij dat ik voor de junk en big chill heb gekozen.

heb er 1 proef gestoken gister en zo slecht als op het filmpje was deze echt niet!
mooie dikke mine en uitwerking was erg groot en bleef lang hangen. zou er zelf niet meer dan 4 euro ps voor betalen maar dat is geen 1 singleshot waard in mijn ogen.

Net 3 stuks afgeschoten maar alle 3 mega too. Hopen dat ze alle 9 zo goed zijn.
Mooie brede effect spreiding, bleef lang hangen en suoer heldere kleuren (zelfs met de mist).

Zo zonde dat deze categorie niet meer mag komend jaar...

Heerlijk van deze buisjes genoten, ik ben blij dat ik ze nog heb kunnen schieten voor dat ze er uit zijn gegaan. Alleen had ik er ééntje die met een mine omhoog ging en verder niks deed. Waarschijnlijk een productiefoutje. De bombette belandde net voor voeten van de omstanders op de straat. Gelukkig kreeg niemand deze op zijn hoofd, maar wat was ik blij dat deze toen niets meer deed. Stel je voor dat hij daar nog effe uit elkaar klapt....
Maar verder gingen de andere perfect. Mooie doffe dreun en heerlijk groot boeket.

Alle 9 waren subliem. Wat een toppers.

Schoten heerlijk hoog maar desondanks nog hele grote boeketten. Prachtig heldere kleuren die lang bleven hangen.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan