Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik vrees er steeds meer voor dat de nieuw kokers van EVO niet zo goed presteren als we normaal gewend zijn
Zou dit dan toch met de gbv weco strategie te maken hebben?
Deze vanmiddag op kunnen pikken voor €30,- per doos(je). Voor dat geld kunnen ze niet heel erg tegenvallen, toch?
Wellicht idd niet de grootste effecten. Maar al met al lijkt het alsnog prima in orde te zijn. Ik snap de vele mensen niet die altijd op basis van 1 filmpje direct spreken over "super slecht, ik voel me genept" en dergelijke reactie.
Vuurwerk is en blijft altijd een gok of het presteert zoals je wilt. Soms heb je geluk, soms is het iets minder dan verwacht. Adem halen en weer doorgaan...
Waar is dit forum oa voor bedoeld dan? Om alle producten hoog de hemel in te prijzen, ook als ieder zijn/haar mening anders is? Waar ik niet echt tegen kan is als meningen van elkaar niet gerespecteerd worden. En mijn mening over deze single shots, op basis van meerdere filmpjes is dat ze slecht presteren voor wat je ervoor betaald. Jammer maar helaas. En op basis daarvan ben ik blij dat ik voor de junk en big chill heb gekozen.Wellicht idd niet de grootste effecten. Maar al met al lijkt het alsnog prima in orde te zijn. Ik snap de vele mensen niet die altijd op basis van 1 filmpje direct spreken over "super slecht, ik voel me genept" en dergelijke reactie.
Vuurwerk is en blijft altijd een gok of het presteert zoals je wilt. Soms heb je geluk, soms is het iets minder dan verwacht. Adem halen en weer doorgaan...
Zo! Goed breed zeg!Deze waren schitterend!