Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Beetje hetzelfde verhaal. Maar kreeg zonder mopperen een andere vervanger.Aan de vriendelijkheid van het personeel heeft het niet gelegen. Maar ik eindig met gemengde gevoelens. Van mijn bescheiden bestelling ontbraken:
- 2× Delicious Thunder
- 1* Panic
- de gratis Crown Mix
- 1* Double Demolition, deze was er echter zo weer bijgehaald.
Deze order is in januari geplaatst, betrof restvoorraad en toch niet compleet.
Voor de Crown Mix de Roman Renagades gekregen. Nu is het een gratis cake, maar een 25mm 500 grammer vervangen door een 20 mm 333 grammer? Heb nu spijt dat ik in de winkel niet heb gecheckt wat ik mee kreeg. Voor de andere producten maar mijn geld terug gevraagd.
Het is een prachtige winkel met een breed assortiment en het personeel werkt als een goed geoliede machine. Maar voor mij teveel missers om de rit naar het zuiden te rechtvaardigen.
Beetje hetzelfde verhaal. Maar kreeg zonder mopperen een andere vervanger.
Toch een beetje een naar gevoel hieraan overgehouden. 2e keer in januari hier iets besteld en dan nog naast producten grijpen. Ze geven het voorraadsysteem de schuld dus ga ik er vanuit dat dit de eerstvolgende keer niet meer gebeurt
Verder vond ik dat het veel soepeler liep dan vorig jaar. Voelde ook meer rust bij het personeel. En natuurlijk het praatje en een pilsje erbij. Tot misschien volgend jaar!
Ik was zeer tevreden weer!
En een 100% score.
Alleen een compound was er niet die ik via de normale website had besteld, bleek dat die überhaupt pas later binnen kwam en dat ik die dus niet mee kon nemen bij ophalen. Maar dat lag niet aan bredavuurwerk.
Snelle afhandeling, mooie prijs en een goed assortiment.
Alleen degene die iedereen luc/luuk noemde, die ook continu aanwezig was en dus degene met verstand van zaken, was erg chagrijnig. Vroeg me af of wij iets verkeerd deden haha!
Andere jaren altijd de aardigste verkoper in de winkel.
Dat is toch geen 100% score als er iets mist?