Amersfoort : Vuurwerk Riezebos

Dit is echt een top winkel,met echt top kwaliteits vuurwerk en veel variatie in producten,
en heel erg sfeervol,je word echt super geholpen in deze winkel.

Laatst bewerkt:
ook dit jaar weer bij Riezebos besteld voor de 6 de keer op rij
alles was weer dik in orde bestelling klopte ook weer nix geen producten die er niet waren
en mijn dank is groot aan het team Riezebos en in het bi zonder berd en zijn vrouw
en die mooie doosen met op hallen dikke prima weer

I'll be back in 2019

Vorig jaar niet geweest. Dat miste ik wel. Dus mijn vraag. Welke producten buiten Fireworksforall om gaan jullie dit jaar aanbieden? :wink:

Bedankt Stefan. Dan hoop ik dat er genoeg van Katan bij zit. Daar heb ik al prima boxen van voorbij zien komen en misschien gaat Riezebos ook de Thundercrackers met grijslont verkopen? Zou mooi zijn.
Verder kijk ik uit naar de nieuwe producten van Fireworksforall en mania is weer terug da's prima om te weten. En komen er nog freakacties?
Of vraag ik nu te veel.:D

Heb inmiddels al weer een leuke bestelling staan waaronder de China Böller B van Katan..:p Vanaf vandaag kan er weer besteld worden bij Riezebos.

Ik zie iedereen graag met de verkoopdagen aan de andere kant van de toonbank....samen met Jorik en Stefan

Hoppa, zag gisteren dat ze dus katan voeren, dus net maar gelijk even de katan special #4 en 2x china boller b besteld :). Mooi assortiment Riezebos, tot de 31e!

Na een hoop wikken en wegen toch besloten om de Special #4 van Katan erbij te nemen, zie ik zojuist dat ie hier alweer uitverkocht is... :cry:

Vanmiddag mijn bestelling opgehaald. Alles was er uiteraard. Nog ff lekker zitten kletsen met David, en DS? correct me if i'm wrong. Was erg gezellig om even bij te kletsen. Ging uiteraard alleen maar over de knallers van Katan en ook een beetje Funke. Mijn complimenten voor de prima service en dat ik er even tussendoor kon. Zou het eigenlijk net voor sluitingstijd ophalen. Maar het was geen enkel probleem om dat eerder te doen. Heren, bedank Jessyca ook nog even die hier voor heeft gezorgd.
Misschien tot volgend jaar als het me niet lukt om geen vuurwerk te kopen.:D

Bij deze wil ik Vuurwerk Riezebos een bedankje geven
bert en Jessyca bedankt voor de prima service en goede sorg
en een bedankje aan het geheele team die daar werkt
alles klopte weer voor het 7de jaar op rei besteld bij julie
en zo als ik altijd seg tot volgend jaar

Deze winkel heeft vandaag nieuwe voorraad gekregen met wat dingen die niet op de site staan. Mij is gevraagd deze door te geven.

- 225 shots neon mosquitos - 9,95
- 300 shots fluitcake - 15,95
- Screwdriver 25 shots - 15,95
- Sharp Scratch 36 shots - 19,95
- pico bello - 25,95
- fontein Blue - 8,95
- goudkleurige waaier - 12,50
- TP10 - 17,50
- TP45 - 17,50
- Dubai Adventures - 159,-
- 1.2 Willow Mayhem - 139,-
- Pyro rockstar - 199,-
- sky high - 269,-
- W triple layer - 139,-
- De traditie - 100,-
- Double Trouble - 199,-
- Conjuration - 89,95
- Mythology display box - 145,-
- Backfire rudebox - 115,-
- Kingstown Hangover - 139,-
- Undercover - 199,95
- EDITION THREE - 119,-
- Mystic Bounce - 159,-

Zolang de voorraad strekt.

Iemand die mijn bestelling aan het nakijken was kreeg wel even een reminder van iemand anders dat hij iets miste. Hij zette namelijk event project no.1 neer en streepte toen 1.2' total even box af :confused: Heb trouwens maar iets van 20 minuten staan wachten terwijl er volgens mij nog 6 grote bestellingen voor mij zaten dus ik vond het dikke prima. parkeren voor mijn vader was wel een beetje bijzonder toen het druk was

Back
Bovenaan