[Freakactie 2019] Piroshop Arentz Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik was vanochtend de eerste klant, net 8u. Al de jongens stonden te wachten maar duidelijk weinig ervaring en manier van verwerken was niet helemaal lekker.

Verder wel prima geholpen en uiteraard snel aangezien ik de eerste was. Helaas niet de Johnny Dangerous geleverd gekregen maar daarvoor 2 aardige vervangers.

Ik sprak René nog even kort over zaterdag (was er zelf toen gelukkig niet), hij baalde zichtbaar en vertelde kort over de pech.

Als advies zou ik meegeven de mappen zoveel mogelijk te vermijden, de online bestellingen achter te doen ipv vooraan en duidelijk de jongens vooraf instrueren wat ze moeten doen en in welke volgorde.

Daarna bij Holten perfect geholpen, Valk Rijssen was zeer matig georganiseerd en bijvoorbeeld Vechtweelde uitstekend.

Zo heeft elke zaak wel wat!
de eerste waren er om 5:30 uur

Ben vandaag terug gegaan na wat ontbrekende producten. Hier over contact gehad met René zondag op de mail. Al met al een tevreden klant moest er wel 8 uur voor rijden maar dat nemen we maar voor lief.
Sprak René nog even en hij was blij dat het weer redelijk op rolletjes liep. Dit was vandaag rond 12 uur

Vanavond de vergeten dingen opgehaald. Even met de meid (leukerd trouwens :p) achter de balie staan praten over zaterdag. Idd was het een op een stapeling van meerdere factoren. En helaas kon dit niet 1,2,3 opgelost worden.

Gelukkig hebben ze gister een en ander op kunnen lossen en liep het vandaag soepeler.

Al met al als er een vrachtwagen/busje met pech is volk(uitzendkrachten) niet opkomt dagen en mensen die (veel) eerder of (veel) later komen dan loopt alles inderdaad in de soep.

Ik heb het volste vertrouwen in volgend jaar kom hier zeker weer terug!

Edit:
Stond vanavond met 10 min weer buiten. Ook nog ff staan praten met een freak van hier uit Apeldoorn.
Was ff gezellig idd. En niet mijn tip vergeten van bij de golfbaan morgen om 18:00.��

Zo goed als alles binnen gekregen op een paar pijlen en (helaas) de crackling crystal na, leek ook weer prima te gaan vandaag, iedereen liep snel de deur uit. Dus de rustdag heeft ze zeker goed gedaan.
Het leek allemaal weer goed te lopen en heb er vertrouwen in dat het in de toekomt beter gaat. Het liep zaterdag gewoon spaak en dan kan dit gewoon gebeuren.

Afijn, mijn ervaring toch minder vandaag. Volgens mij vergat je me zelfs een paar keer rene:wink: Heb nog 1,5 uur staan wachten terwijl er amper mensen waren:rolleyes:
Mensen die de bestelling voor vandaag hadden staan werden snel geholpen. Opzich positief, maar heb zaterdag 3 uur staan wachten (zelfs 1 van de weinige met een positief bericht hier)
en mede na de goede verhalen te lezen vandaag had ik er goede hoop in snel geholpen te worden.

Een positieve review, met een negatief randje helaas.

Laatst bewerkt:
Zo goed als alles binnen gekregen op een paar pijlen en (helaas) de crackling crystal na, leek ook weer prima te gaan vandaag, iedereen liep snel de deur uit. Dus de rustdag heeft ze zeker goed gedaan.
Het leek allemaal weer goed te lopen en heb er vertrouwen in dat het in de toekomt beter gaat. Het liep zaterdag gewoon spaak en dan kan dit gewoon gebeuren.

Afijn, mijn ervaring toch minder vandaag. Volgens mij vergat je me zelfs een paar keer rene:wink: Heb nog 1,5 staan wachten terwijl er amper mensen waren:rolleyes:
Mensen die de bestelling voor vandaag hadden staan werden snel geholpen. Opzich positief, maar heb zaterdag 3 uur staan wachten (zelfs 1 van de weinige met een positief bericht hier)
en mede na de goede verhalen te lezen vandaag had ik er goede hoop in snel geholpen te worden.

Een positieve review, met een negatief randje helaas.

Jammer en onnodig. Na het wachten zaterdag vind ik dat je vandaag voorrang had mogen krijgen.

Ik was er vanavond rond 20:30 uur. Kon lekker dichtbij parkeren en was gezellig druk binnen. Mijn bonnen waren snel gevonden en binnen 5 minuten kwam de Black Cobra er al aan (ipv de Rage, prima!). Kort daarna de andere bestelling met de Assorted Show Premium, 2x Special 4, Decibel en Schlossgeist.

De doos van de Black Cobra is wel flink kapot, net als de Assorted Show en 1 Special is zichtbaar nat geweest. Maar heb alles compleet en het leek prima te lopen vanavond!

Zaterdag was het inderdaad chaos, lang moeten wachten en veel niet aanwezig.
Gisteren even contact gehad met René en afgesproken dat ik vanmiddag even langs kon komen om de rest op te halen, vanmiddag allemaal top opgelost! Nogmaals bedankt voor de top acties!

Gisteren ochtend stipt 06u aanwezig en 0615 volgeladen weer vertrokken. Het was rustig; maar alles leek weer beetje op orde. Volgend jaar geen reden om niet te gaan :).

Gisteren om 20u aanwezig, was klein half uur later weer naar buiten met 5 cakes. Ging dit keer een stuk beter, vuurwerk kwam redelijk geleidelijk naar buiten en stuk minder druk. Denk nog steeds dat er voor grotere bestellingen een betere oplossing nodig is, maar het ging prima zo.

Beste allemaal,

Als eerste ons excuus voor de chaotische zaterdag.
Als tweede iedereen de beste wensen.

Door een opeenstapeling van problemen is de uitgifte niet gegaan zoals gepland.
Wij zullen de komende weken gaan kijken hoe we dit beter kunnen doen.
Veel mensen hebben hun unieke uiteindelijk wel gekregen maar andere ook weer niet helaas.
1 van de dingen waar wij problemen door hebben gekregen is het aanbieden/zoeken van unieke producten voor de liefhebber (hierdoor te groot assortiment aan kleinere artikelen).

Ik heb een keer voorbij zien komen waarom wij niet op het forum gereageerd hebben, daar is geen tijd. voor geweest en had voor de zaterdag niks veranderd.

Mochten er verder nog vragen zijn stuur me een pb en dan zal ik proberen ze zo snel mogelijk te beantwoorden.

Gr René en team Piroshop Arentz

Laatst bewerkt:
René, ondanks dat het qua afhalen allemaal wat chaotisch verliep heb ik gisteren ontzettend genoten van de mooie producten die ik nergens anders in Nederland had kunnen halen. Bedankt! :thumbsup:

Ok ik wacht af lees dat er problemen waren met levering en stroom neem aan dat goed komt en dat je met vallen en opstaan er boven op komt neem aan dat ik nog wat hoor neem je tijd hebben bijna een jaar de tijd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan