[Freakactie 2019] MEGA SALES @ Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuke mensen maar voor mij 1 x nooit weer hier. Kwam 2040 binnen en de tent stond ramvol. Uur gewacht op 1 box. Slaat nergens op. Doorgereden naar bredavuurwerk alwaar de tent leeg was en ik met 3 minuten buiten stond. Het zal mijn ongeduld zijn maar een uur wachtwn op een bestelling van 2 maanden geleden blijf ik raar vinden.

Hier voor de 1e keer geweest, het was een zooitje. In mijn ogen hanteren ze hier een heel apart systeem.

Net terug uit Steenbergen, super druk....toch stilletjes bijna 2 uur staan wachten, maar slap lullend de tijd goed doorgekomen.
Alleen jammer dat de op voorhand gemaakte afspraken via tel en email niet helemaal lekker door zijn gekomen, het zal de drukte wel zijn geweest. Jammer had graag nog een paar finals en single shots meegenomen.
Volgende jaar beter

Gister avond om 00:00 gingen de luiken open. De eerste bestellingen gingen zeer vlot. Het viel me ook op dat de afhaal Bali veranderd was wat een beetje hoop gaf. Helaas iets langer dan een uur moeten wachten. Naar mij idee kunnen ze de drukte niet aan. Een extra deur in het pand zou fijn zijn. Zo dat je een ingang heb en een uitgang. Bij de uitgang een tent neer zetten met 2/3 man die helpen orders te controleren! Zo dat dit meer gestroomlijnd gaat. Me buurman heeft gister avond er 2,5 uur gestaan het was mega druk.

Buiten het wachten om mag ik weer super te vrede zijn over ze. Zeer fijn personeel en een sfeer verhogende show room !

Vandaag (30dec) opgehaald tussen 13.00 en 14.00. Waren er om 13.20 en om 13.55 met 3 bestellingen weer buiten. Top geregeld, had 1 box die om 14.00 stond maar ze zette hem toch om bij de rest. Voor ons 1ste x bij vwstb maar we komen volgend jaar zeker terug.
Allemaal fijne jaarwisseling. 🎆

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan