Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
jep staat idd turbo op de doos Turbo "junk edition"
tnx voor antwoordt
Nee zo ver ik weet is dat de versie van vorig jaar toen hij officieel niet uitgeleverd werd.Waar heb je het karton vandaan? 2019 Junk is toch die geflopte?
jep staat idd turbo op de doos Turbo "junk edition"
tnx voor antwoordt
2017 versie is de langere buis. Dit was (vooral het lanceergeluid, maar zeker ook de burst) echt een topper. In 2018 is er iemand geweest die dezelfde buis heeft gebruikt, met nagenoeg zelfde label, alleen een heel ander effect erin heeft gestopt (de geflopte versie dus). In 2019 heeft Mania zelf (samen met Broekhoff/Magnum), zelf weer the Junk uit gebracht, dit keer met hetzelfde effect (omlabeling) van de Big Chill/Fall Out, welke zeker niet slecht is, maar niet de originele junk is. Wel misleidend, want in het begin zij Mania: "terug van weggeweest", dus mag je aannemen dat ze de originele Junk terug lieten komen, maar dat was helaas te mooi om waar te zijn, vooral met zicht op het verbod op F3.
De 2017 hebben een kartonnen voetje, de 2019 zijn wat korter met een plastic randje aan de onderkant.Ik heb 14 losse Junk's besteld, maar kan achterop nergens vinden wat het productiejaar is. Hoe weet ik (zeker) dat ik <=2017 of 2019 batch heb? Is dit toevallig aan een of andere (fabriek)code te herkennen?
De 2017 hebben een kartonnen voetje, de 2019 zijn wat korter met een plastic randje aan de onderkant.
Ja, deze viel mij een beetje tegen (2019 versie), hij ging niet heel hoog waardoor de naar beneden gerichte delen van het boeket uiteindelijk tegen de daken van de onderliggende woningen aan schoot. Dit kan natuurlijk net een slechtere geweest zijn maar ik had er meer van verwacht.