The Junk

In één woord: Wow, wat een heerlijke dreun en wat een boeket komen er uit deze buisjes zeg. Ik ben blij dat ik ze nog heb kunnen schieten voordat ze eruit zijn.

Gisteren er ook 3 bij gehad. Had er na het zien van de 2017 versie meer van verwacht, deze vond ik minder vol en soms rommelig. Wel een flinke dreun. Prima voor de prijs, maar jammer dat ze niet als vanouds waren.

Ze klapten allemaal lekker laag. Bombettes allemaal aan moeten drukken.
1 klapte op nog geen 5 meter hoogte denk ik. Maar wat een heerlijke dreunen zeg. Goede spreiding ook. Film volgt

Had er 20 maar had er wel 100 willen hebben. Wat een klappen. Mensen konden niet voorstellen dat dit legaal was. Leken wel shells :p

Wat een geweld, dikke doffe dreunen, met een breed effect. Wat een doodzonde dat ze eruit gaan. Wat eem fout. De verboden shells duiken vervolgens weer op.

Heerlijke doffe klappen, en wat een effecten zeg!!
Blij dat ik toch besloten heb nog een tiental te bewaren voor de aankomende jaren.

En de oeps hij gaat te laag:

Oeps.. daarom dragen we dus een vuurwerkbril :cool:

Vondt ze zelf ook net wat te laag gaan, komt geloof ik door de buis wat korter is dan de oude Junks? Maar wel echt een gigantisch lekkere dreun kwam er van af, jammer dat het laatste jaar was

Back
Bovenaan