Overall winnaar prijsvragen Vuurwerktotaal!!

Hele dikke prijs!! Gefeliciteerd Mikosje en Vuurwerktotaal bedankt voor alle prijsvragen!!

Jeee man gefeliciteerd!!! En vwc en vwt superbedankt voor alle heerlijke opdrachten en mega prijzen. Thanks

Ik heb mij dit jaar afzijdig gehouden van de (meeste) winacties, omdat ik net uit de branche stap. Iets met "schijn tegen" als het gaat om geloofwaardigheid. Volgend jaar ga ik absoluut weer volop meedoen!

Mikosje, van harte met deze dikke prijs!!

Gefeliciteerd met deze dikke prijs. Dit jaar helaas niks gewonnen maar wel veel lol aan de prijsvragen gehad. Andere jaren meer gelukkig geweest, dus wat mij betreft volgend jaar weer !
Bedankt VWC en Vuurwerktotaal.

Gefeliciteerd met deze mooie prijs!

Was alleen mee doen met alle prijsvragen voldoende, of moet je ze ook allemaal goed hebben?

En terecht Mike! Je hebt het meer dan verdiend na al je inzet tegen het vuurwerkverbod van Apeldoorn. Ik hoop dat je een geweldig oud en nieuw hebt en dat je nog heeeeel veel jaren gewoon kan stoken daar! Super gedaan kerel:thumbsup:

Gefeliciteerd!

En VWT en VWC weer bedankt voor de 100 dagen actie. Ik vond de vragen dit jaar erg leuk en origineel!

Back
Bovenaan