China Böller B - Thunder Crackers

Zijn ze überhaupt nog wel ergens te verkrijgen, bij de meeste winkels staan ze al niet meer op de site...
Als iemand in Gelderland nog een adresje weet dan graag.

Netto Kruitgewicht: 1,9 gram buskruit per kanonslag. Totaal per slof 114 gram buskruit

In openingspost zelfs dude:D

Vind het overprijst 15euro voor Nederlandse Knallers.
De zelfde mensen die het zo goed vonden dat knetterballen zonder plastic moeten, gaan die al die snippers opruimen? :bonk:

Vind het overpriced, 15 euro voor Nederlandse knallers.
Dezelfde mensen die het zo goed vonden dat knetterballen zonder plastic moeten, gaan die al die snippers opruimen? :bonk:

€15 is nog vrij aardig; je krijgt grijs lont, een hele mooie verpakking/label en als ik bovenstaande posts mag geloven gaan ze voor NL knallers uitzonderlijk goed — misschien niet de allerluidste, dat weet ik niet, maar hoe lang is het geleden dat er dergelijk snipperende, klei-vrije rotjes op de markt waren? Verder verwacht ik niet dat dit het product is voor de jeugd die goedkoop mooie knallen wilt stoken, maar voor de nostalgie, verzamel, etc. is dit erg aantrekkelijk.

Plastic van knetterballen vergaat niet in tientallen, honderden, wellicht zelfs duizenden jaren. Papier/karton is een stuk sneller weg en bestaat grotendeels uit natuurlijke grondstoffen. Is toch een aardig verschil op het gebied van rommel. Daarnaast kan het sowieso geen kwaad om 1 januari even de bezem over de stoep te zwiepen ;)

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan