Special#1 Corola Blue & Blue Chrys.

Jammer, flower crown met tips.. vind dat persoonlijk het hele effect verpesten. Zelfde met de versie van Evo. De laatste cake mag er wel heel erg wezen!

Wat is er met de bleu gebeurd?? Of ligt dit aan de camera? Ik zie alleen maar rood!

Ik zie wel wat blauw, maar niet zo blauw als ik had gehoopt te zien. Hier voor had ik hem gekocht. De box is zeker niet slecht, vind hem zelfs behoorlijk goed : tempo, crackling en de boeketten... alleen ik mis het blauw :cry:

Geef mij maar special#6 met alleen het chry crackling effect, grote wolken en lekker agressief!

100sh in 30 sec ofzo.

Laatst bewerkt:
Heb hem in de voorverkoop voor 60 euro. Ziet er op het filmpje prima uit. Lekker tempo. En niet teveel verschillende effecten. Zo zie ik ze graag.

Dit vond ik echt een top Blokkie, wat een mooie boeketten. En dit met dit Caliber en deze kruitinhoud. Complimenten voor Katan! Volgend jaar de hele serie. Een uitbreiding van de serie zou ook niet verkeerd zijn!:D

Katan wordt vaak "afgezeken", maar deze box was echt gruwelijk vet. Komt wat mij betreft in de top bij de verkiezing box van het jaar. Wat was deze goed qua tempo, de overgang volgende cake en de mega grote effecten die lang bleven hangen.... Genoteerd voor dit jaar ( mits ik hem weer voor 50 euro kan scoren ) .. in twee of drievoud :wink:

Back
Bovenaan