Tiener steekt illegaal vuurwerk af voor de neus van agenten.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
694

Na de harde knal brachten de agenten de minderjarige jongen thuis bij zijn ouders en doorzochten zijn kamer. Daar troffen zij het overige illegale vuurwerk aan.

Alles is in beslag genomen. De jongen mag zich volgende week melden bij Bureau Halt.

https://www.bd.nl/loon-op-zand/tiener-steekt-illegaal-vuurwerk-af-voor-de-neus-van-agenten~a0d7e81d/

Ook al is het absoluut de schuld van de jonge zelf, altijd goed rondkijken natuurlijk voor je wat aanstookt. Maar poeh poeh se hebben weer gescoord hoor een minderjarige met paar nitraten en voor de rest vuurwerk wat je in nl ook kunt kopen. Vraag me in zon situatie altijd af waarom ouders de agenten ook nog binnen laten..
Buiten dat het dringend verzocht kan zijn door de agenten ze zullen toch niet zo snel een bevel tot binnentreden hebben kunnen bemachtigen. Hoor t graag als t niet klopt wat ik zeg.

Wat is je punt? Wil je dat dat niet meer gebeurt? Moeten we een topic/poll openen om te peilen of we daarmee moeten stoppen op het forum? Of moeten we een actie opstarten om dit in Nederland ook legaal te maken?

Ik bedoel alleen te zeggen dat de politie dit ziet als illegaal vuurwerk. Voor dit spul moet je ook de grens over en dat is verboden bij wet. Dus eigenlijk is dit doosje het zelfde als een Pools doosje met nitraten. Verder vind ik het ook belachelijk dat ze zoiets in beslag nemen. En ben zelf ook niet altijd de heiligste geweest. Maar een advertentie van bomba shop met p1 knallers zal hier meteen verwijderd worden, maar die van zena mogen wel. Dat bedoel ik beetje te zeggen. Zoiets als met 2 maten meten.

Ik bedoel alleen te zeggen dat de politie dit ziet als illegaal vuurwerk. Voor dit spul moet je ook de grens over en dat is verboden bij wet. Dus eigenlijk is dit doosje het zelfde als een Pools doosje met nitraten. Verder vind ik het ook belachelijk dat ze zoiets in beslag nemen. En ben zelf ook niet altijd de heiligste geweest. Maar een advertentie van bomba shop met p1 knallers zal hier meteen verwijderd worden, maar die van zena mogen wel. Dat bedoel ik beetje te zeggen. Zoiets als met 2 maten meten.

VWC heeft volgens mij vrij duidelijke regels wat wel en niet besproken mag worden op het forum.

Dit gun je niemand, maarja als hij het vlakbij een agent afstak neem ik aan dat die niet op een afgelegen locatie stond te stoken. Iets wat je eigenlijk wel moet doen met door het jaar heen stoken.

Back
Bovenaan