Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Klopt, is inderdaad hetzelfde.Piroshop Arentz heeft de Scream 100sh, er werd mij verteld dat dit dezelfde als de #4 is.
De andere boxen van hun collection komen overeen met de katan boxen.
Piroshop Arentz heeft de Scream 100sh, er werd mij verteld dat dit dezelfde als de #4 is.
Dikke huilers, met een versnelling. Dat is het. Boeketje is bijzaak.Ik koop deze box puur voor de fluit, net als de Skyscreamers 2.0. Het boeketje is leuk meegenomen maar daar draait het bij deze bak niet om imho.
Je kan ook voor de tropic scream gaan is dezelfde maar dan 25 shotKlopt helemaal, deze bak heb ik daar besteld en het is inderdaad dezelfde box.
In Ulft ook te krijgen hoorhelaas ja, wil max 100km rijden en anders maar wachten tot het volgend jaar
meen dat ik hem gisteren nog in de buurt van nijmegen arnhem heb zien staan. kan het alleen niet meer vinden
Vuurwerk holtenIs deze toevallig nog te koop ergens in omgeving van hengelo / (overijsel)
Is deze toevallig nog te koop ergens in omgeving van hengelo / (overijsel)
Bunte vuurwerk HengeloIs deze toevallig nog te koop ergens in omgeving van hengelo / (overijsel)
Vanavond gaat deze in ieder geval in Ulft de lucht in.Tot op heden nog geen demo filmpje?
Tot op heden nog geen demo filmpje?
Morgen de grote dag![]()