China Böller B - Thunder Crackers

Klopt ik heb het ook over de reguliere D bollers die je per slof of in sommige supermarkt setjes kan kopen in Duitsland. Dikke klei slingers zijn dat uiteraard.

Nou, niets aan kleitroep in deze knallers, lont, kruit en papier....niet meer en niets minder...zoals het hoort

Pfff deze had ik even gemist... even zoeken of ik die nog ergens kan vinden in de buurt van één van de vuurwerk winkels waar ik vuurwerk op moet halen.

Ondanks dat het label en lont van ver voor mijn tijd is heb ik toch maar een slof aangeschaft. Áls er Nederlands knalvuurwerk is dat potentie zou hebben om te snipperen, dan moeten het deze wel zijn. We gaan het zien! :)

Ziet er perfect uit, David! Dank voor je foto’s. Naast de 3 in september bestelde sloffen toch maar 5 sloffen extra besteld.

Heb er eens een doorgesneden, mooi gerold, goed gevuld met bp over een mooie lengte, wel twee stopjes. het papier doet denken aan vroeger tijden met dat grove erin, wat zo lekker smeulde...net deze afgestoken....smeulend papier en de jaren 80 geur, wat een weelde....ik ga nog wat sloffen bijbestellen..
1.png2.png3.png4.png

Nog niet geknalt er mee maar als ik de opbouw zie van deze knaller twijfel ik daar moment aan....heerlijk

Zien er wel heel tof uit zeg. Eens kijken of we deze tijdens de verkoopdagen mee kunnen nemen ergens.

Dit zijn de pareltjes waar we al zo lang naar verlangden, zeg maar gerust naar snakten! Ik kan niet wachten om ze te zien, voelen, horen en vooral ruiken! Gelukkig heb ik in totaal 8 slofjes bij verschillende winkels kunnen bestellen.

Back
Bovenaan