Welkom bij de Oud & nieuw countdown 2019!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit jaar voor het eerst een klein budget vanwege aanschaf zeiljacht. Toch hoop ik nog een beetje te kunnen genieten van mijn kleine bestelling.

Dit jaar weer niet minder uitgegeven dan bedacht. En dan heb ik me nog zo ingehouden.
kan niet wachten tot de 28ste.

Dit gaat sowieso mijn beste oud&nieuw ooit worden. Eindelijk lid geworden op dit forum waar ik al vele jaren mee gluur. Door al jullie topics, reacties, meningen, filmpjes etc. heb ik nu mijn mooiste show ooit in elkaar kunnen flansen! Dus voor iedereen, een hele dikke dankjewel.

Dit gaat sowieso mijn beste oud&nieuw ooit worden. Eindelijk lid geworden op dit forum waar ik al vele jaren mee gluur. Door al jullie topics, reacties, meningen, filmpjes etc. heb ik nu mijn mooiste show ooit in elkaar kunnen flansen! Dus voor iedereen, een hele dikke dankjewel.

Welkom, en toch ook niet want je gluurde immers mee! En erg leuk om weer eens een dame te verwelkomen!

Komt allemaal wel een stuk dichterbij nu!
Jaar van tegenstrijdigheden. Ik heb echt een enorme collectie, groter dan ooit tevoren, maar helaas onlangs gehoord dat m'n schoonpa ongeneeslijk ziek is. Werpt er toch wel een schaduw overheen en kijk ook nog niet zo uit naar de jaarwisseling eigenlijk zoals voorheen. Sterker nog, voel mij soms wel beetje schuldig als ik zie wat er doorheen gejaagd is.. :shy:

Maargoed, besloten er nu een mega show van te maken 31-12 bij m'n schoonfamilie thuis. We maken er het beste van!:biertje:

Lekker hoor nog 3 dagen werken en dan alweer vrij. Tijd gaat inderdaad enorm snel. Ergens is het ook wel weer mooi dat het ochtends lang donker blijft. En in de middag alweer zo snel donker wordt.

Na vandaag nog 5 dagen werken, het einde is gelukkig inzicht. Maar ik probeer ook zoveel mogelijk van dit moment te genieten, voor we het weten is het allemaal weer voorbij.

Na vandaag nog 5 dagen werken, het einde is gelukkig inzicht. Maar ik probeer ook zoveel mogelijk van dit moment te genieten, voor we het weten is het allemaal weer voorbij.

Beter Wes, ben alleen oudjaarsdag vrij van de verkoopdagen helaas, maarja supermarktwezen he....

#post133, sterkte kerel ik weet sinds dit jaar vanuit mijn omgeving ook wat dat is!

Hier een week hard werken (8 dagen achter elkaar) en dan beloond worden met een week vrij.

Maar ik probeer ook zoveel mogelijk van dit moment te genieten, voor we het weten is het allemaal weer voorbij.

Ik vind dit juist een mooie periode inderdaad. Zodra de webshops open gaan de nieuwe producten bekijken, de aanraders van afgelopen jaar nogmaals afstruinen voor ervaringen en dan maar weer urenlang puzzelen om een showtje in elkaar te zetten wat nog enigszins binnen budget blijft.:)

Bestellingen al lang de deur uit, dus die druk is er al af haha. Kunnen we rustig rondneuzen of er nog wat leuks langskomt om evt. mee te pikken in de losse verkoop.

Jongens, ik houd het echt niet meer vol. Het kriebelt al zo hevig en zo lang. Kunnen we niet stiekem de kalender verschuiven?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan