Welkom bij de Oud & nieuw countdown 2019!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad het echte aftellen is nou echt begonnen :) nog wat demo's en door de demo's de laatste aankopen en voor je het weet ben je je bestellingen aan het ophalen :)

Gister de demo bij mij in Moordrecht bijna volledig gemist. Dat terwijl het 50 meter bij mij vandaan was. De laatste 5 min gelukkig nog gezien. Ben blij dat de dag der dagen er nu bijna is. Dat gaat het ruim compenseren:)

Ik heb er zin in! Vooral het vuurwerk ophalen, uitstallen, bekijken :D
Heerlijk dat naar oudjaarsnacht toeleven!

Vandaag lekker met m'n dochter de Duitse vuurwerk folders doorgenomen en het lijstje is klaar ��

Kruitstress! Heerlijk toch. Nog wat bestellen.. niet meer bestellen.. misschien toch iets bestellen? Of een kartonnetje winnen?!

Bij mij kriebelt t al sinds november. Ben al bij zena en loots geweest in November in Baarle herog.
Geen controles of überhaupt politie in de buurt.
Sindsdien jeukt het al om wat vlinders af te steken 😅.

Verder is onze oudste zoon ook al druk bezig met het lijstwerk van spul wat hij wil kopen met zn zuur verdiende klusjes en zakgeld.
Ben benieuwd hoe het tegenwoordig is met de regelgeving... hoe streng letten ze nog op vroegtijdig vuurwerk afsteken de laatste 3 dagen van t jaar.

Ik bedoel je kunt nu al bij de Action, Aldi en paar amdere winkels van het cat1 vuurwerk kopen.
Dat knettert en maakt best kabaal... hoe kan een willekeurige ambtenaar t verschil zien?

Hier ook al behoorlijk de kriebels te pakken. Ik had besloten om ook al het cat1 te bewaren voor oudjaarsdag omdat ik weet wat er anders gebeurd.... vanavond bij de verjaardag van een maat met zn zoontje toch 2 cat1 fonteintjes erbij gepakt.. enja, van het 1 komt het ander.. kan het dan toch niet laten...

Nog 13 dagen en dan heb ik mijn eerste bestelling rond dit tijdstip net binnen. Mooi vooruitzicht, ook wel weer lang genoeg gewacht dacht ik zo. Maar volgende week eerst nog 5 demo's in 6 dagen, en verder darten, kerstmarkten, etc.

Heerlijk, het decembergevoel is er weer helemaal!

Dit zijn toch wel de mooiste dagen, lekker rondkijken op het forum. Filmpjes kijken van demo's en kijken wat we nog extra bestellen. :p

Eerste demo weer gehad en de buurtkinderen zijn volop bezig met cat1 en het strijker werk. Nog maar 2 weekjes, 1 weekje werken en dan is de kerstweek aangebroken.

Het jaar gaat ieder jaar sneller.

Net terug van een topshow in Kalkar. En als je dan buiten loopt en je hoort af en toe al wat knallen in de verte, dan krijg je toch al meer het oud en nieuw gevoel :) Wel raar om te beseffen dat het al over 2 weken is!

Na al die tijd veel informatie tot me te hebben genomen van de echte kenners hier en enorm veel productfilms te hebben gezien. Is het me dit jaar wederom weer gelukt om tot een enorm mooie collectie te komen! Bedankt allemaal voor jullie input weer en geniet van jullie laatste dagen voorpret voordat het grote feest van ophalen en afsteken weer gaat beginnen!
:handsup:

Eerste keer afsteken met mijn neefje van 6. Erg leuk om mijn eigen jeugd weer een soort van te herbeleven!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan