Dragon Box 3

In de demo is productie 2019 geschoten.
De batch 2018 was geheel uitverkocht.

gr
Marchel

Iedereen koopt die cake box om die laatste cake zo hard knalde vorig jaar, en nu hebben ze zelfs een hele compound van gemaakt , die harde burst knal zit daar niet in, en ook niet meer in de dragon box van dit jaar wel een beetje apart of niet :confused::no:

1e cake had een paar ploffers. Vind het nog steeds een top box, is het 100% zeker dat dit 2019 was? Want als ik zo die laatste cake kijk......

1e cake had een paar ploffers. Vind het nog steeds een top box, is het 100% zeker dat dit 2019 was? Want als ik zo die laatste cake kijk......

als je de laatste al hard vond moet is de nieuwe doppel D van vulcan live zien daar is de laatste cake niks bij afgelopen dagen beide live gezien maar poeh de klappen die bij vulcan van de boxen af komt is echt belachelijk hard ten op zichte van de rest

Ik heb deze box ook (2019 compound) maar de cakes zijn wel vreemd genummerd..namelijk 5 6 7 en 8.

Hier ook het geval.

IMG_2314.jpg
IMG_2315.jpg

Ik hoop dat het wel om de juiste versie gaat, heb hem speciaal voor de effecten van de Dragon Box 3 gekocht, goud heb ik al genoeg.

Gaat bij mij om 2019 batch.

Bij mij is de dragonbox 3 ook 5-6-7-8. Hopelijk gaat het goed idd. Achja, dragon box 2 is ook mooi als ze de verkeerde cakes hebben gedaan, maar het is niet wat ik koop. Zullen zien morgen :)

Ik heb box 1, 2 en 3.

Box 1 en 2 zijn de cakes genummerd als 1 2 3 4 en box 3 dus net als jullie 5 6 7 8. Vermoed dus niet dat box 3 cakes van box 2 bevat gezien die dus genummerd zijn als 1 2 3 4. Oftewel kans is groot dat het gewoon box3 is en waarom het 5 6 7 8 is geen idee.

Zo dan. Ik heb hem drie dagen laten drogen onder de verwarming, om ploffers zoals bij de Orthen demo te voorkomen. Of het ook daadwerkelijk geholpen heeft weet ik niet, maar deze (batch 2019) was echt fenomenaal. Deed me denken aan mijn Colorful City batch 2017 die ik afgelopen jaar had.

Halen in de outlets dus!

Back
Bovenaan