hout86
VWC lid
In de demo is productie 2019 geschoten.
De batch 2018 was geheel uitverkocht.
gr
Marchel
Vond ze alle 3 een van de toppers. En de Otello was mijn favoriet �� het zag er allemaal goed uit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
gr
Marchel
gr
Marchel
1e cake had een paar ploffers. Vind het nog steeds een top box, is het 100% zeker dat dit 2019 was? Want als ik zo die laatste cake kijk......
Ik heb deze box ook (2019 compound) maar de cakes zijn wel vreemd genummerd..namelijk 5 6 7 en 8.
Ik heb deze box ook (2019 compound) maar de cakes zijn wel vreemd genummerd..namelijk 5 6 7 en 8.
klopt heb ik ook en over gestikkerd na 2018 en is compound 2019 heel vaagDat zou inderdaad meer passen bij Dragon box 2...
Deze helaas niet geleverd gekregen. Bummertje van het jaar voor mij.
Bij mij is de dragonbox 3 ook 5-6-7-8. Hopelijk gaat het goed idd. Achja, dragon box 2 is ook mooi als ze de verkeerde cakes hebben gedaan, maar het is niet wat ik koop. Zullen zien morgen![]()