[DEMO] Kuiper Koekange 13 december 2019

Hier de hele show sorry voor het trillen soms. Want het was om te verekken en de armpjes werden lam!!. Prima verzorgde Demo mooie showroom. Buiten en binnen prima voor elkaar met eten en drinken voor de toeschouwers. Mooie producten gezien en een prachtige eindshow.!!

Wat een schitterende finale, absoluut voor een winkeliersdemo. Pure reclame voor vuurwerk en 1 van de weinige shows waar ik de muziek juist wat vind toevoegen.

Wederom een top demo! Weer erg genoten.
Top producten en goed geschoten.
Eén minpuntje: het verwisselen van de Maximus en de Hamlet. :p
Het weer zat ook goed mee. Zo'n 20 á 30 minuten voor de demo stopte het met regenen en het bleef droog tot ruim na de demo (20:50). :)

Persoonlijke topper van de avond: 2" Fall Out. Wat een burst zeg. :D

Waren er toevallig nog producten geschoten wat geen productie is (sample)?

Eddy.

Hekaas dit jaarmoetrn missen ivm werk wat langer duurde dan gepland. Is altijd een demo die tot in de puntjes goed geregeld is. Bedankt voor de films.

Wederom weer genoten,van een mooie demo! En wat een finale! Die crackling willows to multicolor tips,de dikke witte palmen,de horse tails,en de rainbow single shots,prachtig! Muziek keuze ook heerlijk! Weer wat bekenden gezien,altijd leuk. Dylan nog op het eind haha. Vaak zijn kinderen,redelijk storend op een demo. In dit geval niet. Mijn pa en ik,stonden vlakbij een gezin. Zo'n kleine gup,moest me een partij lachen. Om elk stuk vuurwerk. Geniaal.

Wat vonden de aanwezigen de toppers van Fireworks For All?
Was dit allemaal productie?
Met name Proximus vanwege de harde burst grote boeketten en mooie mix, Zelda als leuke cake met grote boeketten, Vexillium met de unieke waaier , Gladiator had sublieme waaiers die zouden ze los moeten verkopen:)

Ziet er allemaal uit als een mooie en goed verzorgde demo hoor. Bedankt allemaal voor het beeldmateriaal.

Met name Proximus vanwege de harde burst grote boeketten en mooie mix, Zelda als leuke cake met grote boeketten, Vexillium met de unieke waaier , Gladiator had sublieme waaiers die zouden ze los moeten verkopen:)
Ik ben het hier mee eens! Voor mij was de Zelda de eerste kennismaking met Fireworks For All, en het eerste wat mij te binnen schoot was: is dit wel productie? Maar dat bleek zo te zijn! Een topper voor die 15 euro! En die waaiers uit zowel Vexillium en Gladiator waren inderdaad enorm goed!

Ligt het nou aan mij, of wordt EVO er hier door een aantal merken gewoon keihard uitgeschoten?

Er werden slechts 3 EVO producten geschoten:
MJB cake (488 gram, 40 schoten)
Unity of Lights (500 gram, 100 schoten)
Hamlet (1923 gram, 140 schoten compound)

Geen van deze producten haalt de 14 gram per schot gemiddeld. De MJB cake en de Hamlet zijn beide behoorlijk sierlijke producten. De Unity of Lights is een (in zekere zin) "ouderwetse" 100 schots 500 gram cake, dus slechts 5 gram per schot.
Persoonlijk denk ik dat je dit moeilijk kunt vergelijken met andere producten die bijvoorbeeld 25 gram per schot hebben.

Natuurlijk zijn er producten geschoten die een grotere, hardere uitwerking hebben. Maar om op basis van de aanwezige producten te zeggen dat EVO er door meerdere merken keihard uitgeschoten is vind ik een beetje voorbarig. :)

Eddy.

Back
Bovenaan