Otello

Als dit de samenwerking gvb is met EVO, is dit erg jammer . EVO stond voor kwaliteit maar het lijkt erop dit jaar op meer kwantiteit

Dit heeft helemaal niks te maken met de samenwerking. De ene box presteert misschien iets beter of minder. Dat hebben alle importeurs.

Dit heeft helemaal niks te maken met de samenwerking. De ene box presteert misschien iets beter of minder. Dat hebben alle importeurs.

Ik ben het zeker met je eens dat dit niks met de samenwerking tussen beiden te maken heeft. Volgens mij zijn deze boxen ook al ontwikkeld en geproduceerd voordat de samenwerking werd beklonken.

Maar de nuance die je daarna maakt is naar mijn mening wel iets te subtiel. Deze box (en met name de Tempest) presteren beduidend minder in vergelijking met de sample / china filmpjes. Als je het dan met veel heisa promoot en het het label 'exclusief' geeft (en daardoor ook een marktingtechnische reden hebt om de prijs flink op te schroeven) dan kan ik de verontwaardigde en teleurgestelde reacties hier zeker wel begrijpen.

Kort samengevat: de hele renaissance lijn is qua prijs/kwaliteit gewoon niet goed (genoeg), waarbij er vanuit kwaliteitsoogpunt wel onderscheid te maken is tussen het ene en het andere artikel. Klaar, gewoon toegeven, gegokt en verloren, en weer verder...

De hele renaissance lijn krijgt dit jaar dispensatie van mij. Ik denk dat marchel enorm baalt van hoe het heeft uitgepakt.

Misschien wel beter om gewoon direct afscheid nemen van deze lijn en wat anders bedenken.

Valt me wel op dat waar evo eerst op het randje zat van wat er kan en mag, het nu allemaal erg op veilig gespeeld is en dat zijn zeker wel gbv invloeden.

Daarbij alle prijsverhogingen en dan kan evo dit eigenlijk echt even niet gebruiken.

Concurrentie is tegenwoordig echt moordend, wat er nu allemaal gebeurd gaat echt grote invloed op volgend jaar hebben.

De hele renaissance lijn krijgt dit jaar dispensatie van mij. Ik denk dat marchel enorm baalt van hoe het heeft uitgepakt.

Misschien wel beter om gewoon direct afscheid nemen van deze lijn en wat anders bedenken.

Valt me wel op dat waar evo eerst op het randje zat van wat er kan en mag, het nu allemaal erg op veilig gespeeld is en dat zijn zeker wel gbv invloeden.

Daarbij alle prijsverhogingen en dan kan evo dit eigenlijk echt even niet gebruiken.

Concurrentie is tegenwoordig echt moordend, wat er nu allemaal gebeurd gaat echt grote invloed op volgend jaar hebben.

En we weten dat de hele Renaissance lijn door Marchel en Gilbert is opgetuigd en dat zij verantwoordelijk zijn en blijven voor de producten en kwaliteit van Evolution. Het stond allemaal al in bestelling toen de samenwerking met GBV-WECO ter sprake kwam, het wordt enkel via GBV-WECO vermarkt dit jaar.

Je moet je conclusies toch even herzien. :wink:

En we weten dat de hele Renaissance lijn door Marchel en Gilbert is opgetuigd en dat zij verantwoordelijk zijn en blijven voor de producten en kwaliteit van Evolution. Het stond allemaal al in bestelling toen de samenwerking met GBV-WECO ter sprake kwam, het wordt enkel via GBV-WECO vermarkt dit jaar.

Je moet je conclusies toch even herzien. :wink:
Dit klopt idd . Ik denk zelf dat er tijdens de productie bepaalde dingen zijn mis gegaan . Of er is sprake van te vochtige producten dan krijg je ook vaak boven genoemde klachten.

tegenvaller. komt misschien doordat ik aardig wat compounds had, waardoor deze een beetje in het niet viel.

vond hem niet slecht, maar het is meer een twaalf in een dozijn compound. die cake met de tails was wel erg mooi, maar duurde helaas veel te kort.

wat mij betreft moeten ze hem zo aanpassen dat je alleen van die tails hebt en dan eindigen met een dikke finale.

nu leek hij teveel op andere compounds, met veel standaard effecten.....krijgt van mij net een voldoende, maar voor deze prijs zou ik hem nooit meer kopen.

Goede film zo, bedankt!
Op zich een leuke mixed box, een aantal effecten komen wel echt goed over, maar niet de hele box kan mij overtuigen. De prijs is er wel eentje voor een klasse hoger, dat niveau heeft ie qua uitwerking niet naar mijn mening, hij zal niet uitblinken tussen de betere 100s bakken.

vindt geen wow factor op zitten, deze lijn is heel erg mis plaats deze doos kijk komt bij mij alleen maar de merk Rubro na voren komt door die R wat er opstaat, sorry EVO maar dit is op zich wel een goede blok als het bij rubro in de collectie had gezeten wel ,maar bij EVO vergeleken met de EVO specials en dragon box is dit gewoon niks natuurlijk. Zou die hele lijn laten vervallen gewoon bij de uitbreiding van de specials en dragon box

@hardstylboy, jij hebt duidelijk geen idee wat Rubro in de collectie heeft. Beetje kansloos deze vergelijking. Beide importeurs maken mooie en minder mooie dingen.
Om bij het product te blijven. Ben blij dat ik me niet heb laten verleiden tot de Renaissance lijn dit jaar.

@hardstylboy, jij hebt duidelijk geen idee wat Rubro in de collectie heeft. Beetje kansloos deze vergelijking. Beide importeurs maken mooie en minder mooie dingen.
Om bij het product te blijven. Ben blij dat ik me niet heb laten verleiden tot de Renaissance lijn dit jaar.

Ben blij dat ik me niet heb laten verleiden tot de Renaissance lijn dit jaar je zegt al zelf deze lijn niks vindt:frusty: en huh weet elke artikel wat rubro heeft:thumbup: Weet maar heb je letters vergeleken met elkaar, en IK vindt de leters R van Rubro en de letter R van
Renaissance te veel op elkaar lijken als ik het artikel van evo Renaissance ziet doet me gelijk denken Rubro vuurwerk omdat die ook groot de leter R op hun producten hebben vergelijk ze zelf maar:thumbup:

Zo, op jullie film komt hij erg lekker over!
Moet er toch op terug komen, zo is het best wel een mooie bak! :yes:

Back
Bovenaan