Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als dit de samenwerking gvb is met EVO, is dit erg jammer . EVO stond voor kwaliteit maar het lijkt erop dit jaar op meer kwantiteit
Dit heeft helemaal niks te maken met de samenwerking. De ene box presteert misschien iets beter of minder. Dat hebben alle importeurs.
De hele renaissance lijn krijgt dit jaar dispensatie van mij. Ik denk dat marchel enorm baalt van hoe het heeft uitgepakt.
Misschien wel beter om gewoon direct afscheid nemen van deze lijn en wat anders bedenken.
Valt me wel op dat waar evo eerst op het randje zat van wat er kan en mag, het nu allemaal erg op veilig gespeeld is en dat zijn zeker wel gbv invloeden.
Daarbij alle prijsverhogingen en dan kan evo dit eigenlijk echt even niet gebruiken.
Concurrentie is tegenwoordig echt moordend, wat er nu allemaal gebeurd gaat echt grote invloed op volgend jaar hebben.
Die gast praat graag door alles heen wat wordt geschoten of niet
Dit klopt idd . Ik denk zelf dat er tijdens de productie bepaalde dingen zijn mis gegaan . Of er is sprake van te vochtige producten dan krijg je ook vaak boven genoemde klachten.En we weten dat de hele Renaissance lijn door Marchel en Gilbert is opgetuigd en dat zij verantwoordelijk zijn en blijven voor de producten en kwaliteit van Evolution. Het stond allemaal al in bestelling toen de samenwerking met GBV-WECO ter sprake kwam, het wordt enkel via GBV-WECO vermarkt dit jaar.
Je moet je conclusies toch even herzien.![]()
Die gast praat graag door alles heen wat wordt geschoten of niet![]()
@hardstylboy, jij hebt duidelijk geen idee wat Rubro in de collectie heeft. Beetje kansloos deze vergelijking. Beide importeurs maken mooie en minder mooie dingen.
Om bij het product te blijven. Ben blij dat ik me niet heb laten verleiden tot de Renaissance lijn dit jaar.