[Demo+show] Vuurwerkduitsland.com - Kalkar - 14-12-2019

Tot welk kaliber word er eigenlijk geschoten ?
En 19:00 aanvang hoelaat begint de demo zelf ? Want hij staat op de planning maar het is 1,5 uur rijden en ik moet werken die dag. Afhankelijk van ff tijd maar kijken of we iets eerder weg mogen :D

200mm, zie hierboven. Zijn echt enorme units hoor! Die rechter is langer dan bijv in adelfia is toegestaan momenteel! Zeker de moeite waard! Hiernaast ook veel Spaanse shells en er wordt ook 2 Karton 50mm salutes geschoten. Je gaat dus niet voor niks!

200mm, zie hierboven. Zijn echt enorme units hoor! Die rechter is langer dan bijv in adelfia is toegestaan momenteel! Zeker de moeite waard! Hiernaast ook veel Spaanse shells en er wordt ook 2 Karton 50mm salutes geschoten. Je gaat dus niet voor niks!

Bedankt voor de Info nu nog meer zin er in !!!

Okee overgehaald! Ik ben hier aanwezig.

Ik ben ook van plan om hier heen te gaan :)

Is er iemand die langs de A12 woont en mee wilt rijden? Ik heb geen zin dat hele eind in m'n eentje te rijden :rolleyes:

Zaterdagavond waarschijnlijk ook aanwezig. Volgens Google zou het zaterdagavond in ieder geval droog moeten zijn in Kalkar tijdens de show :)

Ze geven niet heel best weer op, maar tot nu toe wel droog s'avonds en windkracht 4. Ik hoop dat het nog iets beter wordt, want dit is wel een unieke finale show die ik graag wil bijwonen.

WhatsApp Image 2019-12-13 at 21.15.23.jpg

Zo, alles ingepakt en klaar voor morgen! 4 palletjes vol met vuurwerk! Rammelen met die handel morgen! :D :D

Back
Bovenaan