Vuurwerkwereld Chinatown Woerden *Outlet*

Wij hebben momenteel de onderstaande actie via onze Facebookpagina lopen. De link naar onze pagina staat in de openingspost. Meedoen kost niks!

💥WINNEN! WINNEN! WINNEN!💥

We geven een fantastische prijs weg en jij kan hem winnen! Maak kans op een Bulldog 2.0 compound t.w.v €199,- door:

-Onze Facebookpagina te liken
-Het bericht openbaar te delen
-Je vrienden te taggen

De winnaar wordt op 25 december bekendgemaakt.
1195F620-88EB-4164-897E-F411506824CD.jpeg

Oorspronkelijk geplaatst door Leendert97
Vraagje: betreft dit de oude versie met 6 stuks per verpakking of de nieuwe versie met 5 stuks? Zijn dit dezelfde pijlen, indien het de nieuwe versie met 5 stuks betreft?

Ze staan inmiddels online en het is de nieuwe versie met 5 stuks in een pak. Ze staan onder het kopje op=opruiming en worden per 2 verkocht. Deze pijlen hebben een goeie fluit en knal.

Ik moet mijn bovenstaande reactie herzien, maar dat is in dit geval geen probleem denk ik. We hebben namelijk bevestigd gekregen dat we de 'oldskool' Asian Thunder Rockets (6 per pakje) krijgen uitgeleverd.

In onze outlet worden ze 1+1 en per karton aangeboden. Nieuwe productie volgens het bekende concept! De foto op de website wordt aangepast zodra ze binnen zijn.

Oke dus ik heb 6 pakjes van de Nieuwe versie besteld, maar ik krijg dus 6 maal de oude uitgeleverd? Dat zou nog eens goed nieuws zijn.

Leuk om die foto's te zien hier, ooit voor ChinaTown Woerden een vuurwerk workshop aan het personeel gegeven in de tijd dat 500 gram nog nieuw op de markt was. :)

Leuk om die foto's te zien hier, ooit voor ChinaTown Woerden een vuurwerk workshop aan het personeel gegeven in de tijd dat 500 gram nog nieuw op de markt was. :)

Leuk! De tijd van de Best of 7 rows, Mega steps, Golden Glory en Triple Layer? :handsup:

Ik zal zaterdag nog wat foto’s maken als de kluizen echt goed vol zitten.

Mooie website, met gevarieerd assortiment.

Ik mis alleen de link naar Almere, waar ik graag zou ophalen.

Zeker concurrent voor de winkels die daar gevestigd zijn

Aanstaande zaterdag 21 december zijn we voor het eerst geopend en kan ons assortiment in de winkel worden bekeken. Verdere voorverkoopdagen zijn 24 december en 27 december. Tijdens deze 3 dagen zijn we geopend van 11:00 tot 17:00. Zondag 29 december zijn we overigens ook geopend van 12:00 tot 16:00.

Kom gezellig langs voor een praatje en/of bestelling!

Helaas te ver weg voor mij, ik houd het bij Almere op 28 december :)

Nog even een vraagje over de oude 6 stuks versie Asian Thunder Rockets, zijn die al binnen? Begreep dat er dan een update van de foto op de website zou komen, maar zie nog de zelfde foto staan. Zou graag, als er meer zekerheid is, nog een paar setjes bestellen.

Vorig jaar heb ik in Almere ook de Asian Thunder Rockets besteld en toen wel die 5 stuks versie mee gekregen, vandaar de behoefte aan wat meer zekerheid. Wil namelijk graag de 6 stuks versie :)

Helaas te ver weg voor mij, ik houd het bij Almere op 28 december :)

Nog even een vraagje over de oude 6 stuks versie Asian Thunder Rockets, zijn die al binnen? Begreep dat er dan een update van de foto op de website zou komen, maar zie nog de zelfde foto staan. Zou graag, als er meer zekerheid is, nog een paar setjes bestellen.

Vorig jaar heb ik in Almere ook de Asian Thunder Rockets besteld en toen wel die 5 stuks versie mee gekregen, vandaar de behoefte aan wat meer zekerheid. Wil namelijk graag de 6 stuks versie :)

Hoi Niels,

We hebben ze nog niet in de bunker liggen, maar ik heb wel begrepen dat ze in het land zijn. Ik weet niet of er in Almere nog restvoorraad ligt van de nieuwe versie, maar ik weet wel zeker dat de oude versie van 6 stuks opnieuw is geproduceerd en wordt aangeleverd. Wellicht even direct contact opnemen met het filiaal in Almere om er 100% zeker van te zijn? Wij leveren in Woerden ieder geval wel de versie van 6 stuks uit, omdat de andere variant helemaal op is. Voor een aanpassing van de foto op de website zijn we afhankelijk van GBV zelf.

Hoi Niels,

We hebben ze nog niet in de bunker liggen, maar ik heb wel begrepen dat ze in het land zijn. Ik weet niet of er in Almere nog restvoorraad ligt van de nieuwe versie, maar ik weet wel zeker dat de oude versie van 6 stuks opnieuw is geproduceerd en wordt aangeleverd. Wellicht even direct contact opnemen met het filiaal in Almere om er 100% zeker van te zijn? Wij leveren in Woerden ieder geval wel de versie van 6 stuks uit, omdat de andere variant helemaal op is. Voor een aanpassing van de foto op de website zijn we afhankelijk van GBV zelf.

Weten jullie ook hoe het met Leerdam zit toevallig?

Bedankt voor het uitgebreide antwoord! Opnieuw geproduceerd, dat klinkt interessant. Anders zie ik het wel even met de afhaaldagen. Neem aan dat de prijzen dan het zelfde zijn, dus dan kan ik ze dan wel extra meenemen.

Back
Bovenaan