1.0'' Final Colorz

Bijna alleen maar positieve reacties op deze cake. Geen miskoop en al helemaal niet voor de 39,- euro dat ik hem zie staan :)!

Bijna alleen maar positieve reacties op deze cake. Geen miskoop en al helemaal niet voor de 39,- euro dat ik hem zie staan :)!

Dat is de prijs van een losse 500 grammer.. voor die prijs zou ie gegarandeerd bij mij in de collectie komen! ( keer 2.. :D )

Fantastisch klein boxje, misstaat op zichzelf al zeker niet, toffe films ook hierboven. De prijs leent zich er ook voor om samen met anderen er wat meer tegelijk te doen, dat hebben wij dus ook gedaan. :) Hier een film met 3 van deze toppers tegelijk;

Dat ziet er goed uit, wat een felle kleuren! Die staat mooi in de straat te rammen over 3,5 week!

Ik heb er maar 1 besteld maar overweeg er nog 1 of 2 bij te nemen. Bij het zien van de prachtige beelden ben ik eigenlijk al om.:p

Echt een prachtig duveltje in een doosje.

In 2018 1x, afgelopen jaarwisseling 2x en dit jaar zeker weer 2 of 3.

Tempo, kleuren, spreiding, variatie, prijs/kwaliteit...
Allemaal perfect.

Inderdaad, dit is een prachtproduct die eigenlijk veel te weinig besproken wordt als je kijkt naar hoe hij presteert. Had hier een karton (3 stuks) van, een los geschoten en 2 verwerkt in V-shape in de show. Ondanks de rook viel dit boxje wel op! Prachtige kleuren gecombineerd met een prima burst en spreiding maakt dat het een echte prijs/kwaliteit topper is. Echt een hele leuke box met, ook niet onbelangrijk, een perfecte compound overgang. Topper!!

Ook hier stond hij weer in de straat, en wat blijft dit een geweldige compound zeg. Effecten zijn mooi groot en de kleuren zijn natuurlijk helemaal top. Prijs is ook prima te doen vind ik, staat daarom ook dit jaar weer hier in de straat.

Back
Bovenaan