MGMT
VWC lid
Dat klopt maar dat wil niet zeggen dat ze ook meteen gaan schieten. Ik wil deze graag via de livestream volgen dan is de daadwerkelijke schiet tijd wel handig om te weten.![]()
Ze zijn nu live.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat klopt maar dat wil niet zeggen dat ze ook meteen gaan schieten. Ik wil deze graag via de livestream volgen dan is de daadwerkelijke schiet tijd wel handig om te weten.![]()
Ik zit ook te kijken, maar van de schiet volgorde klopt niet veel?!
Huh ik meende dat ik die wel degelijk voorbij zag komenImmortal Gold heb ik ook niet gezien helaas.
Werd wel omgeroepen maar was hele andere box. Hopelijk geen batch 2019.Immortal Gold heb ik ook niet gezien helaas.
Was zeker schrikken en vooral hard rennen.. voor zover ik weet geen gewonden.Dat ging serieus mis op de demo! Hoop dat niemand gewond is daar!
ik wil hierbij sterkte wensen aan alle leden van hier die the junk hebben besteld bij valk.
gecondoleerd met uw verlies, ik hoop dat je nog ergens anders het kan scoren![]()
Over welke box gaat dit?Ben benieuwd naar een reactie van Valk wat er gebeurde, slecht vast gezet of productiefout?
Want dit was een box om naar uit te kijken, maar is wel de domper van de avond geworden voor vele via de stream en die daar waren, in uitwerking maar ook zeker in de gevaarlijke situatie die er was.
Verder kwam Immortal Gold niet overeen en liep veel door elkaar. Erg rommelig allemaal.
ik wil hierbij sterkte wensen aan alle leden van hier die the junk hebben besteld bij valk.
gecondoleerd met uw verlies, ik hoop dat je nog ergens anders het kan scoren![]()
Was zeker schrikken en vooral hard rennen.. voor zover ik weet geen gewonden.