[Freakactie 2019] Piroshop Arentz Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Langzamerhand raken steeds meer artikelen op in de outlet.
Deze zal ook niet meer aangevuld worden dus voor alles geldt OP=OP
Www.piroshoparentz-outlet.com

Omdat het einde van de outlet nu langzaamaan nadert een mooi moment om je alvast te bedanken voor het mooie, unieke assortiment, de scherpe prijzen/acties en de 12uur-service de afgelopen maanden. Volgens mij heb ik altijd wel binnen een halve dag een reactie op mail en via PM ontvangen!

Tot de 28e!

René,

Bedankt voor de service. Volgend jaar weer hier bestellen en zeer waarschijnlijk weer het overgrote deel van de collectie!

De service is me tot op heden goed bevallen. Als dan ook nog al het bestelde er eind december staat is het helemaal top!

Dankuu en succes met het voorbereiden en klaarzetten van de bestellingen.

Tot eind december!

Heb de (meeste) bestellingen nu ook wel gedaan, maar wie weet komen er nog wat acties. Voor nu bedankt voor de service, deze was het hele jaar door super. Snelle reacties op vragen en veel kennis van zaken. Vind dit persoonlijk een van de betere vuurwerk bedrijven van Nederland

Ik reed gister naar Piroshop Arentz toe om zo even te kijken waar het nou precies is. Alleen toen ik aangekomen was op het adres zag ik alleen wat opslagboxen op een industrieterrein zonder reclameborden oid.. Komen er nog duidelijke borden met daarop waar we moeten zijn tijdens de verkoopdagen? En wanneer gaat de showroom open?

Ik reed gister naar Piroshop Arentz toe om zo even te kijken waar het nou precies is. Alleen toen ik aangekomen was op het adres zag ik alleen wat opslagboxen op een industrieterrein zonder reclameborden oid.. Komen er nog duidelijke borden met daarop waar we moeten zijn tijdens de verkoopdagen? En wanneer gaat de showroom open?

Dat komt allemaal goed hoor ;). Kom al jaren bij deze dealer en er wordt altijd netjes met borden aangegeven waar je moet zijn.

Als je er vandaag langs was gegaan hadden we elkaar nog even kunnen spreken.
Reclame nu maken bij onze winkel is nu nog niet nodig maar komt straks goed.

Als je er vandaag langs was gegaan hadden we elkaar nog even kunnen spreken.
Reclame nu maken bij onze winkel is nu nog niet nodig maar komt straks goed.

Bedankt voor de reactie. Ik maakte mij geen zorgen, maar vond het wel even fijn om er alvast een keer geweest te zijn. Lekker ruim op dat industrieterrein met genoeg parkeerplek. Had graag een praatje gemaakt, wie weet binnenkort als ik weer een keer langs ga rijden. Zorg ik voor de oliebollen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan