Oud & Nieuw Sfeer Foto's

Wat een sfeer foto's weer zeg, geweldig om dit te zien. Bedankt voor het delen jongens.

Weet niet of ik hier juiste topic ben. Hier nog 2 uitgebrande cakeboxen van mij op het land 3 weken later, met de vorst van afgelopen nachten erbij. Komende jaar kan iemand dus een zak aardappelen hebben met een vuurwerk smaakje.

SKSK.jpg

SKKD.jpg

Als je op het punt staat een Fairytail cake af te steken, maar er verderop een andere mooie cake de lucht in gaat:
IMG_2836.jpg
Niet de meest scherpe foto, maar vond hem toch leuk genoeg om te delen.

Geweldige foto!! Heel herkenbaar en prima om af en toe te moeten wachten omdat er mooi vuurwerk om je heen wordt gestookt!!

Zekerweten, je eigen vuurwerk blijft altijd het allermooist, ook omdat je het zelf uitgekozen hebt en er naartoe geleefd hebt. Maar ook ander vuurwerk blijft erg mooi en kijk ik dus ook zo veel mogelijk naar. Zelfs als er, zoals op het moment van de foto, 15 man staat te wachten tot ik weer wat af steek :D

Zekerweten, je eigen vuurwerk blijft altijd het allermooist, ook omdat je het zelf uitgekozen hebt en er naartoe geleefd hebt. Maar ook ander vuurwerk blijft erg mooi en kijk ik dus ook zo veel mogelijk naar. Zelfs als er, zoals op het moment van de foto, 15 man staat te wachten tot ik weer wat af steek :D
Zo herkenbaar dit! Echte liefhebberij :) mooi foto.

En zo is het!!

Hele herkenbare foto inderdaad. Sta zelf ook regelmatig op het punt om wat af te steken maar dat ik tog maar even wacht dat het vuurwerk verderop is afgelopen. Heerlijke moment zijn dat.

Chinees Nieuwjaar in Amsterdam:

20190205_183822.jpg

20190205_184536(0).jpg

20190205_184626.jpg

Vuurwerkshow na afloop van de drakendans van boven het Krasnapolsky hotel wel gefilmd maar heb helaas geen YT kanaal. Prima show zo begin februari.

Back
Bovenaan