[Demo] De Rijswijkse/Zoetermeerse Vuurwerkhal - Zoetermeer 7 december 2019

Stad/dorp: Zoetermeer
Provincie: Zuid-Holland
Winkel: De Rijswijkse/Zoetermeerse Vuurwerkhal - Vuurwerkhal.nl
Datum: zaterdagavond 7-12-2019 (bij slecht weer zondagavond 8-12-2019)
Tijdstip: Rond 19:00 uur
Schietbedrijf: Vuurwerkhal.nl
Max. kaliber: Consumenten Vuurwerk
Bijzonderheden: Finale op muziek met consumenten vuurwerk

Vuurwerkdemo

Op zaterdag 7 december schieten De Rijswijkse en De Zoetermeerse Vuurwerkhal weer hun demo in Zoetermeer. Op de demo worden o.a. producten geschoten van China Red (exclusief verkrijgbaar bij De Rijswijkse Vuurwerkhal), Evolution Fireworks, Wolff Vuurwerk, Rubro Vuurwerk, Vuurwerkmania en andere importeurs.

De schietlijst is uiteraard nog niet bekend. Het hangt er vanaf wat er op tijd binnenkomt aan nieuwe artikelen. Later volgt er meer nieuws over de schietlijst.

De cakes en compoundboxen worden ontstoken met de fakkel. De cakeboxen worden elektrisch ontstoken.

Finale
Uiteraard wordt er ook weer een finale geschoten op muziek. De geschoten producten komen uit het assortiment van de Vuurwerkhal. De show wordt volledig ontworpen en geschoten door het team van de Vuurwerkhal.

Exacte Locatie:
https://goo.gl/maps/Me9esn3ZLGjyXH7W7

Komt niet echt uit, moet echt puzzelen. Ik hoop eigenlijk dat hij een dag wordt uitgesteld :)

Hopen dat Frits zijn thermoskan meeneemt.

Hopelijk vergeet hij die en moet hij even terug om hem te halen, zo dat de demo om 20.00 begint. Dan kan ik er misschien nog bij zijn als ik toch iets eerder weg kan van mijn werk ...

Zojuist op de koffie geweest bij Frits. Ik hoorde dat er ongeveer 37 artikelen worden geschoten. De schietlijst hoop ik later mee te smokkelen als ik morgen op de koffie ga.

Voor zaterdag geven ze windkracht 3-4 af en voor zondag windkracht 6 en onweer, niet echt de optimale situatie om te schieten :sad:

Voor zaterdag geven ze windkracht 3-4 af en voor zondag windkracht 6 en onweer, niet echt de optimale situatie om te schieten :sad:

Zaterdag ziet het er gewoon goed uit met in de avond windkracht 3-4 dus dan gaat inprincipe gewoon door, voor zondag zou het dan een ander verhaal zijn, maar we gaan er vanuit dat het zaterdag gewoon door gaat zonder enige problemen

Had eigenlijk een avonddienst, maar heb vrij genomen. Eerste demo van het seizoen ga ik niet laten schieten.

Back
Bovenaan