Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vanavond ga ik 2 mega 6 star tubes wegen.... even een kleine sneak preview. 2 tubes wegen samen precies 50 gram! Dus dat word spannend.
De praktijk is vervelend helaas. Heb ook wel eens weigeraars of onveilige producten willen retourneren omdat het geen deugdelijk product is. Zowel winkelier als importeur geven niet thuis. Ging in dit geval om Rubro.Okay, ik lees dat iedereen vind dat het niet moet kunnen, maar het gebeurt toch. Wat voor actie kun je dan ondernemen, want zoals hier al gezegd ; als je in de supermarkt 2,5 kilo aardappelen koopt en er blijkt slechts 1,5 kilo in te zitten dan ga je terug.
Mania Mega 6 star.
2 tubes gewogen.
Tube 1
Totale tube 24.7 gram
Stopkruit 3.9
Siersterren 8.2
Flash 2.0
Effect totaal 10.2
Leeg buisje met onderstop en tail 10.6
Tube 2
Totale tube 25.3 gram
Stopkruit 5.6
Siersterren 7.1
Flash 2.1
Effect totaal 9.2
Leeg buisje met onderstop en tail 10.5
Op de pot staat geloof ik 425 gram
Ik heb hier een gemiddelde van 9.5 gram effect lading, 1.5 gram stijglading en 1 gram tail erbij kom ik op een totaal van 12 gram per shot
20x 12 gram is 240 gram.
Conclussie
Importeur 425 gram
Gewogen 240 gram
Bijna 200 gram te weinig per cake!
Die snap ik ff niet, veel cakes zijn toch makkelijk 10-15 cm hoog, of zie ik dat verkeerd?Voor 20 gram per tube heb je met 25 mm tubes nodig van zo een 11 a 12 cm hoog! Dat kan dus gewoon bijna niet.
Dat lijkt me de beste methode, dan moet je geen cakes open snijden. Helaas kan dat dan pas na het stokenBen geen voorstander van cakes demonteren maar zal even kijken of ik wat cakes voor en na het afschieten kan afwegen.
Dat lijkt me de beste methode, dan moet je geen cakes open snijden. Helaas kan dat dan pas na het stoken