Eerste knallen al gehoord ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier wordt al aardig wat afgestoken en dan heb ik het niet over cat. 1 spul. En telkens denk ik maar 1 ding: DOE DAT NOU NIEEET... ik snap dat de handjes jeuken, die van mij ook. Maar zeker in deze tijd, waarbij het vuurwerk en het wel of niet afsteken onder een vergrootglas liggen, is het niet handig

Nu de verkoopdagen zijn begonnen hoor je aanzienlijk meer wat op zich niet zo heel vreemd is en ik vind het maar wat mooi:p lijk wel een klein elke keer richting het raam lopen om te kijken wat of wie wat afsteekt:p
Het gaat vrijwel de hele dag door.

Hier gaat nu de ene cake na de andere de lucht in. Lijkt wel een wedstrijd

Haha, zo omschreef ik het gisteren avond precies zo tegen een maatje. Er begon er 1 met een cake en binnen no time op alle straathoeken begonnen ze. Soort wedstrijdje. Verder werd er erg veel behoorlijk stevig spul gestookt zeg tot diep in de avond.

Hier ook de hele dag door. Alleen jammer en zeer vervelend, dat iemand het, vannacht tussen 4 en 5 uur in de ochtend, nodig vond om de ene na de andere zware knaller af te steken. Dan snap ik wel dat anti-vuurwerk staat te steigeren. Stel je voor dat je kleine kinderen/een baby thuis hebt of huisdieren die helemaal gek worden in de nacht.

Hier ook de hele dag door. Alleen jammer en zeer vervelend, dat iemand het, vannacht tussen 4 en 5 uur in de ochtend, nodig vond om de ene na de andere zware knaller af te steken. Dan snap ik wel dat anti-vuurwerk staat te steigeren. Stel je voor dat je kleine kinderen/een baby thuis hebt of huisdieren die helemaal gek worden in de nacht.

Ook hier in de buurt stond iemand tot 2.30 te knallen, dan denk ik, waarom?!
Je verpest het voor de rest, en voor jezelf.
Maar vreemd genoeg tot nu nog geen knal gehoord.

Iemand vond het nodig vannacht tussen 4 en 5 twee keer een (dikke en mooie, dat wel) cake af te steken...waar zit je dan met je egocentrische kop, in je reet?! Laat mensen slapen. Ga zelf ook slapen. Ja, vannacht heb ik eens overlast van vuurwerk ervaren, en dat wil ik helemaal niet. Maar die lui hebben vannacht heel wat mensen in de wijk e.o. pissig gemaakt, dat weet ik zeker. Oetdebielen.

Ik heb nachtdienst en overdag wordt hier in Tilburg goed geknald, kan er niet van slapen gaat gewoon door mijn oordoppen in zulke harde dreunen worden er afgestoken. Ik begrijp de irritatie bij de gewone burger, ik wil ook graag afsteken maar we wachten netjes tot morgen, vannacht nog de laatste keer dienst voor dit jaar en dan morgen gaan we los.

Het is hier even droog en het gaat gelijk helemaal los! Veel thunderkings, rotjes en kleine cakes. Heb zelfs al een aantal shells (ik denk 4 inch) de lucht in zien gaan.

Wat hier de lucht in gaat is niet normaal als dat een voorbode is voor morgen blijf ik binnen.

Whaha yeah sure :wink: Wat gaat daar de lucht in dan.

Hier in Grunn is't best rustig, laatste maanden überhaupt al maar nu de verkoopdagen ook best wel. Als dat een voorbode is voor morgen mogen ze blij zijn dat ik er wat aan kom doen! :D

Hier in Drenthe valt in de verte best al wat geknal te horen.
Heerlijk vind ik dan (alhoewel niet zo slim) .morgen overdag lekker carbid vanuit de weilanden! TOP@@

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan