Koop jij de laatste verkoopdag nog iets extra´s in ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmiddag in dld bij de Lidl even een paar Weco Bugano's gehaald en bij de Welkoop in Hoogeveen The American Gangster. Eens zien hoe die het gaat doen. :)

Eddy.

Hmm heb het gevoel dat ik genoeg heb, maar mocht ik de wtf box ergens voor 39,95(zonder extra 30€) kunnen bestellen, dan doe ik dat meteen. Klote box irriteert me mateloos:bonk: Haha

Reed toevallig langs de Rijswijkse en kon het toch niet laten. Nog wat leuk vooravond spul gehaald. Nu is het sel echt klaar:)76D865E7-87EE-4C20-BD78-AEA34C83C43A.jpg

Toch nog maar even gauw Delicious Thunder op de kop getikt. Altijd lekker voor in een project. En uiteraard wat klein spul meegenomen zoals, Hapiness, Morning Glory en andere kleine fonteintjes. Altijd leuk om dat cat. 1 spul te stoken zeker met o&n zo voor de deur

Ik was net in een kluswinkel waar ik alleen heen ging om schilderstape te kopen. bleken ze daar de snapshot en stingerbees nog te verkopen met 50 procent korting. Echt geen geld, 1.50 voor 22 gram singleshot. Als ik niet al zo ontzettend veel had dan had ik er wel een karton van meegenomen. Echt goede dingen die snap shots

20181229_165853.jpg

Haha die poepende baby heb ik ook besteld 6x:p

Verder koop ik de laatste dag niks meer in, ik ken me zelf en weet dat ik dan weer met teveel thuis kom en dan later denken van " wat moet ik hier mee "

Ik kom hier ff op terug zojuist ff met de zwager naar de winkel geweest.
Boombastic pijlen pakket
Turbo turtles
Klein soort van meterpakket
2 sloffen rotjes

Stel dat je niet genoeg hebt:p

Als er een winkel een happy hour houd, dan is de kans heel groot. Maar tot nu toe laat ik het er bij, want maandag laatste bestelling ophalen.

Was van plan niets meer te halen maar toch nog wat meegenomen;

- White Red Rebel
- Pyro's Delight
- Turbo Clash Rockets

Ben van plan om met een vriend nog langs een happy hour oid in het laatste uurtje van de vuurwerk verkoop 2018 te gaan. Echter zijn we nog niet echt uit welke winkel t gaat worden, iemand tips? omgeving Zwolle

Ben van plan om met een vriend nog langs een happy hour oid in het laatste uurtje van de vuurwerk verkoop 2018 te gaan. Echter zijn we nog niet echt uit welke winkel t gaat worden, iemand tips? omgeving Zwolle

Pfoe ik heel mijn spullen bijna nooit binnen de muren van Zwolle .
Dit is het tweede jaar dat ik dat een keer gedaan heb .
Of hier aan happy houres wordt gedaan weet ik niet .
Maar goed je zou eens een kijkje kunnen nemen bij Kevins vuurwerk hal .
ik weet verder niet of je wat aan hebt maar ze verkopen daar vuurwerkmania .
De Zwolse vuurwerkgigant zou je kunnen proberen of misschien wel gait rigter aan de Rembrantlaan .
Meestal ga ik zelf ieder jaar naar Wagenvoort in wapenveld .
Kijk maar even wat je doet

Ik heb me prima in kunnen houden. Morgen kom ik niet meer in vuurwerkwinkels, dus ik zal er ook dan niets meer bij komen.

Ik denk het misschien van wel... t is tenslotte de laatste verkoopdag en dan is t weer wachten tot we weer kunnen....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan