Fireworkfanatic
VWC lid
Beste Vuurwerkmania,
Wij zitten als freaks met een vraag die ons toch dwars zit maar willen natuurlijk nog geen conclusies trekken aangezien dit nog niet vaker getest is.
Het betreft het volgende: is het waar dat de aangegeven hoeveelheid kruitgewicht niet overeenkomt met hetgeen wat op de verpakking zit van bijvoorbeeld de Mega 6 Star Assorted?
Hierbij een citaat uit een test van een van de freaks:
" 2 tubes gewogen.
Tube 1
Totale tube 24.7 gram
Stopkruit 3.9
Siersterren 8.2
Flash 2.0
Effect totaal 10.2
Leeg buisje met onderstop en tail 10.6
Tube 2
Totale tube 25.3 gram
Stopkruit 5.6
Siersterren 7.1
Flash 2.1
Effect totaal 9.2
Leeg buisje met onderstop en tail 10.5
Op de pot staat 425 gram
Ik heb hier een gemiddelde van 9.5 gram effect lading, 1.5 gram stijglading en 1 gram tail erbij kom ik op een totaal van 12 gram per shot
20x 12 gram is 240 gram.
Conclussie
Importeur 425 gram
Gewogen 240 gram "
Het blijft een erg mooi product, maar wij voelen ons toch enigzins bedrogen aangezien het kruitgewicht totaal niet overeenkomt met wat er beloofd word.
Kunnen jullie aan ons uitleggen wat hier aan de hand is? Het is natuurlijk maar 1 test nu, maar de kans is dus aanwezig dat dit bij alle cakes zo is.
Wij horen graag zo spoedig mogelijk van jullie.
Met vriendelijke groet,
*zojuist via messenger contact gezocht met mania, nu even afwachten op een eventueel antwoord.
Wij zitten als freaks met een vraag die ons toch dwars zit maar willen natuurlijk nog geen conclusies trekken aangezien dit nog niet vaker getest is.
Het betreft het volgende: is het waar dat de aangegeven hoeveelheid kruitgewicht niet overeenkomt met hetgeen wat op de verpakking zit van bijvoorbeeld de Mega 6 Star Assorted?
Hierbij een citaat uit een test van een van de freaks:
" 2 tubes gewogen.
Tube 1
Totale tube 24.7 gram
Stopkruit 3.9
Siersterren 8.2
Flash 2.0
Effect totaal 10.2
Leeg buisje met onderstop en tail 10.6
Tube 2
Totale tube 25.3 gram
Stopkruit 5.6
Siersterren 7.1
Flash 2.1
Effect totaal 9.2
Leeg buisje met onderstop en tail 10.5
Op de pot staat 425 gram
Ik heb hier een gemiddelde van 9.5 gram effect lading, 1.5 gram stijglading en 1 gram tail erbij kom ik op een totaal van 12 gram per shot
20x 12 gram is 240 gram.
Conclussie
Importeur 425 gram
Gewogen 240 gram "
Het blijft een erg mooi product, maar wij voelen ons toch enigzins bedrogen aangezien het kruitgewicht totaal niet overeenkomt met wat er beloofd word.
Kunnen jullie aan ons uitleggen wat hier aan de hand is? Het is natuurlijk maar 1 test nu, maar de kans is dus aanwezig dat dit bij alle cakes zo is.
Wij horen graag zo spoedig mogelijk van jullie.
Met vriendelijke groet,
*zojuist via messenger contact gezocht met mania, nu even afwachten op een eventueel antwoord.