Vuurwerk uit de oude doos

Deze "Professional Style" pakketten waren te koop vanaf 1998 meen ik! De grootste die er in Nederland te krijgen waren! Om het millennium knallend in te luiden kocht ik deze nr 2 en 4 met een aantal Dutch Champions! Ik was er toendertijd wijs mee met deze 2 enorme pakketten! :D Ik geloof dat ik die lege omdoos nr.4 nog ergens op zolder heb liggen!

Bekijk bijlage 37792

Kwam bovenstaande post tegen bij het doorbladeren van dit topic. Over die Dutch Champion gesproken, wat een associaal grote bak is dat!

DSC02483 (2).jpgDSC02485.jpg

Daarnaast: grondbloemen! De drie soorten die Schuurmans vroeger verkocht. Met dank aan een forumlid nu in mijn verzameling:

DSC02466.jpg

En, van voor mijn echte vuurwerktijd, TNT kanonslagen! Ik blijft het bijzonder vinden hoe gedetailleerd de dummies soms gemaakt worden.

Heb hier trouwens redelijk wat pakjes van, dus meld je even als je deze nog zoekt, liefst ergens tegen ruilen :)

DSC02467.jpgDSC02469.jpg

En, van voor mijn echte vuurwerktijd, TNT kanonslagen! Ik blijft het bijzonder vinden hoe gedetailleerd de dummies soms gemaakt worden.

Heb hier trouwens redelijk wat pakjes van, dus meld je even als je deze nog zoekt, liefst ergens tegen ruilen :)

Bekijk bijlage 48161Bekijk bijlage 48162

Hey! Dat waren ook mijn eerste kanonslagen! Prachtig nog in het zwarte papier, dat nu ook is veranderd meen ik. Heb zelf inmiddels ook een Dummy, met dank aan Happiness van het forum! :thumbsup:

Geweldig om die ook weer te zien zeg, heel wat sloffen van gestookt. Mooie tijden.

20191029_153718.jpg

20191029_153807.jpg

Natuurlijk nog te vinden in de bekende meterpakketten, hoewel steeds minder, maar vroeger ook gewoon als losse items te koop in wat groter kaliber. Geweldig leuk spul, waar ik als kind echt van heb genoten. Bij Wolff was ook het grotere broertje Triangle Sun verkrijgbaar.
Deze blijven dan ook goed bewaard :)

Oooh wat gaaf Spolette... Die Mystery Mines, wat een herinneringen heb ik daar aan. De éérste ''grote'' cake die ik had, samen met de Next Night Blitz, geweldige cake voor een goede prijs destijds. Samen met de Top Selection producten, de Diablo... een zekerheidje in de collectie. De Witch en de Wonderful Sky zeggen mij zo niets, maar alleen de logo's doen mij al watertanden. Vet!!:handsup:

Back
Bovenaan