[Freakactie 2019] Vuurwerkperdoos / Valk Vuurwerk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoe zat het toen met pak hem beet 10 jaar terugdan, toen het nog ECHT vuurwerk per doos was? (alleen maar kartonnen) er stonden daar meer busjes voor de deur dan auto's, en met pallets tegelijk werd het ingeladen. 1 grote chaos. en dat is al jaren niet meer zo,en ook veeeel minder druk. en nu is de capaciteit endergelijke minder/kleiner? ik vind het wel vreemd hoor.

Klopt, ik denk inderdaad dat er nu ook veel kleinere bestelling tussen zitten die de afhaalmomenten hebben ingevuld.
Niet dat ik met een vrachtwagen sta ma moest wel een steekwagen komen om het er naartoe te rijden.
Dat zag ik afgelopen jaar niet, veel op de armen een tweetal doosjes valk assortie

Ik heb nu ook 3 bestellingen op 3 verschillende dagen, en zo zullen er meerdere zijn. Zo gaat het wel aardig snel. Ik wil ze ook allemaal tegelijk ophalen op 1 dag, en zo komen er alweer 2 beschikbaar. Als je dat x 10 hebt gaat het vlot

er zou een systeem komen zodat de bestellingen die men het hele jaar door hebben gemaakt in 1 order zou worden gemaakt (en alles op de ophaaltijd van de eerste bestelling zou komen). maar dat is op tot op heden ook nog niet aan de orde helaas.

er zou een systeem komen zodat de bestellingen die men het hele jaar door hebben gemaakt in 1 order zou worden gemaakt (en alles op de ophaaltijd van de eerste bestelling zou komen). maar dat is op tot op heden ook nog niet aan de orde helaas.

Voor zover ik weet is er nog maar één Freakshop die dat heeft, echter gaat dat niet via VuurwerkPOS.

Hier zijn we druk mee bezig maar dat soort dingen zijn helaas niet snel geregeld ( daarbij doen we dit ook niet zelf dus zijn we afhankelijk van buitenaf)

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Bij deze 2 cakeboxen te koop door een omstandigheid:

- Black Thunder 100’s (€40,- maar uitverkocht)
- Evolution Bomber compound (€79,95)

Order staat op 28 december tussen 06.00 en 06.30 op te halen.

Wie het eerst komt voor €100,- die het eerst maalt.

Dit weekend mag deze bestelling weg voor €90,-!!

Ze hebben een product toegevoegd aan de nieuwe lijn, staat onde het kopje valk. Triple X als ik het goed heb.

Heb hem bekeken, maar dat is geen doos uit de nieuwe lijn als ik het goed heb. Lijkt eerder op een product van de I like Legal lijn. Mooie doos dat wel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan