San Trifone 2019!

Hoewel ikzelf al een aantal jaar niet meer ga, heb ik hier wel 1 van de indrukwekkendste finales ooit in mijn leven meegemaakt in 2015. Ongelofelijk harde salutes die continue door de finale heen werden gepompt en het lucht letterlijk uit de longen perste.

Veel plezier vast voor degenen die gaan :wink:

Die dagshow ging ook echt nergens meer over :bonk: die timing was ook echt top, vergelijkbaar met Paoelli met Rotello 2010.

blij dat ik hem mee heb mogen maken aangezien ik ook niet meer naar Adelfia ga om een aantal redenen.

in het begin van je video zie je 3 x 2 16" cilinder stutatas en daarna 1 hele zieke lage salute

Lieto liet dat jaar ook hele mooie bommetjes zien trouwens.

Die dagshow ging ook echt nergens meer over :bonk: die timing was ook echt top, vergelijkbaar met Paoelli met Rotello 2010.

blij dat ik hem mee heb mogen maken aangezien ik ook niet meer naar Adelfia ga om een aantal redenen.

in het begin van je video zie je 3 x 2 16" cilinder stutatas en daarna 1 hele zieke lage salute

Lieto liet dat jaar ook hele mooie bommetjes zien trouwens.

Ja die 'Skippy ballen' waren echt geweldig, gevolgd door die immens zware enkele salutes! Was een erg goede editie 2015. Lieto was ook genieten inderdaad! :biertje:

Nog iets meer dan 4 weken, kunnen we eindelijk weer die kant op. Zeer veel zin in.

Heb er ook weer heel veel zin in. Jaarlijks uitje!
Hopelijk gaat deze traditie ook met zijn tijd mee, net als de shows in Belgie en de Sinterklaastraditie, en kunnen we volgend jaar genieten van een geluidsarm San Trifone.

De voorbereidingen voor de verlichting is ook al begonnen:

72212089_1179400775581494_6450167754690396160_n.jpg

72779244_1179400805581491_5371038650131808256_n.jpg

https://www.facebook.com/San-Trifone-La-Regina-Delle-Feste-Patronali-180094655512116/

Beetje late reactie, maar wij hebben het volgende tot nu toe uitgegeven.

Wij hebben op dit moment nu 303 euro per persoon uitgegeven. Wat krijgen we voor die 303 euro pp?
- 2 hotelkamers in dit hotel (www.hotelfedericiano.it). Prima hotelletje wel. Ontbijtje inbegrepen. Het is niet het meest luxe hotel, maar je bent toch veel weg. Omgerekend 33 euro per persoon per nacht. In dit hotel zitten wel meer Nederlanders en ook wel een aantal Duitsers.

- Vliegticket. Wij hebben ergens in april dacht ik geboekt via Transavia. Wij hebben ongeveer 130,- per persoon betaald, omdat we ook 1 grotere koffer meenemen.

- Auto, dit jaar hebben we een auto gehuurd bij Avis. Een auto van 5 personen met een goede verzekering kost ons samen €233,-, maar hoe kleiner het autootje hoe goedkoper het word natuurlijk.

Hee... daar verblijf ik ook! :)
Ik reis alleen en was 157 euro kwijt.
KLM ticket(9e aankomst/12e vertrek) was 149 en de auto 92.

Om 08.00 staat er ook vuurwerk op het programma, wat moet ik me daar bij voorstellen? Buurt wakker maken zoals met fallas ook gebeurd?

Kom er niet uit, klm lijkt alleen overstap vluchten te hebben, 6 uur onderweg en transvertragia vraagt 280 pp?! En 8e heen en 11e terug, 9e en 12e geen vluchten.

Kom er niet uit, klm lijkt alleen overstap vluchten te hebben, 6 uur onderweg en transvertragia vraagt 280 pp?! En 8e heen en 11e terug, 9e en 12e geen vluchten.

Vanaf waar vlieg je? Of beter, welke omgeving woon je?
Amsterdam heeft er genoeg op 8 of 9 heen. Kijk ook eens naar luchthavens als Napels (2.5u naar bari rijden) of Brindisi (uurtje).
Als je meer uit het zuiden komt kijk dan vooral naar Brussel (Charleroi), kom je uit het oosten kijk dan naar Weeze. Het is nu relatief laat dus tickets zijn helaas gewoon duurder.

Ik vertrek met KLM om halftien v.a. Schiphol en ben om halfdrie in Bari. idd een overstap in Rome maar het voordeel is dat ze iedere dag vliegen. Anderhalve maand geleden betaalde ik dus €149.- Zal nu wel duurder zijn.

Back
Bovenaan