[Freakactie 2019] Vuurwerk Outlet Haulerwijk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Worden er nog meer pijlen toegevoegd? Ben op zoek naar goede nederlandse vuurpijlen. Freestyle rockets heb ik al. Gaat om groningen. Voor de rest toffe toevoegingen:handsup:
Er staat ook nog een setje van katan tussen die de moeite waard is, helemaal voor die prijs.
Nightbreaker rockets voor 10 euro. Zeker de moeite waard om er twee van mee te nemen.

Komt er binnenkort op de site van Groningen ook wat meer knalvuurwerk op te staan? Ik zou graag wat matten willen bestellen.

NOTEER VAST IN JULLIE AGENDA'S

Freakavond bij Vuurwerk Outlet Haulerwijk
Vrijdag 29 november van 17:00 tot 21:00

Een speciale avond vol gezelligheid voor alle liefhebbers met superaanbiedingen!
De aanbiedingen zijn alleen 29 nov in de winkel geldig.

Meer informatie volgt

Aanwezig! :D

Ben benieuwd waar Outlet mee gaat komen! Heb er zin in!

Daar zal ik ook nog maar even bij aansluiten. Weet niet of ik het al gemeld had, maar ik ben er ook bij! Valt me wel op dat het een paar uur vroeger begint dan vorig jaar, even puzzelen of ik er er beetje op tijd kan zijn.

Ik ga de 29e Van uit Groningen die kant op, als er iemand vanuit de stad ook die kant op wil maar geen vervoer heeft. Er kan wel iemand met me meerijden!

Wij willen nog wat inkopen doen bij Wolff Vuurwerk. Meestal selecteren wij de producten uit die wij goed vinden, maar wij luisteren ook graag naar jullie. Wat zijn volgens jullie echte toppers die wij aan ons assortiment moeten toevoegen?

Ik zou graag de Northern Lights vuurpijlen willen zien. De Gold Strike uit de Underground collectie zou ook een mooie toevoeging wezen.

Komen er nog karton acties? Ik denk dat er naast mij, nog wel wat mensen geïnteresseerd zijn in een kartonnetje junks.:handsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan