Weert houdt 7 vuurwerkvrije zones nog geheim...

treurig voor onze mede pyro's daar. het zou maar je straat wijk zijn.. :cry: maar er wordt niet gehandhaafd. maar het zal zeker voor de nodige discussies lijden helaas.

Dit lijkt mij verre van het beste plan van aanpak.. Denk je leuk oud en nieuw te vieren met een mooie tas vuurwerk van de lokale vuurwerkboer, heb je een straks vanuit het niets een riedel zeikstralen aan de deur die eisen dat je op pleurt met je plezier. Well done Baku.. eh, Weert.

Wat een trieste bedoeling.... ze zijn bang voor tegengeluiden. Nee op deze manier jut je de jeugd totaal niet op om straks alsnog opzoek te gaan naar de vuurwerkvrijezones om te gaan kloten....... En het leuke is dat er toch geen handhaving mogelijk is en je gewoon je gang kan gaan :thumbup:

Die zelf gemaakte vuurwerkvrije zones gaan echt goed uit de hand lopen 31dec met de nodige alcohol....het begint nu al.

Beste idee van Nederland in 2018 :handsup:

Als ze het niet bekend maken,dan maar gewoon stoken in de straat,je kunt het immers niet weten,slechte zet van de gemeente Weert.
Ze zouden net als de zorgverzekering,een bepaalde einddatum moeten hebben voor welke gebieden als 'vuurwerkvrij' worden bestempeld,zeg 15December ofzo,daarna wie er mee komt,is gewoon te laat..
Maarja utopie uiteraard..
En mochten ze het de 31e pas bekend maken,dan zou ik persoonlijk zelf doorstoken,moeten ze het maar eerder bekende maken,zodat er misschien nog overleg mogelijk is,nu wordt het gewoon door de strot gedouwd op deze manier..

Ik vind het ook heel vreemd hoe dit dan geregeld zou moeten worden. Stel je voor dat dan een paar van die typische zeikerds een aanvraag indienen voor een vuurwerkvrije zone, dan hebben alle mensen die wel graag vuurwerk afsteken in de buurt daaronder te lijden? Naar mijn idee werkt dat soort onzin niet, en ik heb zelfs het idee dat een besluit als deze niet eens wetmatig is. Als dit bij mij in de buurt zou gebeuren door een paar vuurwerkhaters: Ik zou gewoon lekker blijven afsteken :D

Wat een idee zeg, geheim houden de mensen die er wonen kopen lekker vuurwerk en dan de 31e zeker komen klagen dat het een vrije zone is. Haha sommige zijn helemaal beklopt in Nederland.

Wat een triest zooitje daar zeg. Gelukkig hier nog niet van dat achterlijke gedoe maar wie gaat mij dan tegenhouden als het geen verbod is bij wet? De buurman kan van alles willen maar of ik er ook naar luister is een tweede.. Dit gaat hoe dan ook voor ruzie's zorgen want ik zal me ook niet laten wegsturen door wie dan ook. Ga lekker binnen janken voor die 8 uur.

Er word toch niet gehandhaafd het is een vrijwillig vuurwerk vrije straat of buurt . Dus je kan naar hartelust afsteken een burger mag jou niks verbieden het is immers vrijwillig

Ik denk dat we de lokale politiek maar eens moesten gaan opzoeken .
Want als je laat zien dat je berijd bent om mee te denken denk ik dat we meer invloed hebben op dit soort domme plannen .

Lijkt een soort loterij. Heb je vuurwerk gekocht, mag je met spanning afwachten of je het uberhaubt voor je deur af mag steken. Wat een malloten daar aam de top!

Back
Bovenaan