Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vorig jaar de colorfull city van Pangu geschoten. Ondanks dat het de 2018 versie was was het nog steeds een dikke bak. Wil dit jaar weer een of twee goede "color" cakeboxen in de collectie maar toch eens afwisselen. Iemand tips? Ik vind voornamelijk combinatie boxen en zoek een color only.

zat zelf te denken aan de spinnerz 2 colorz. Nadeel is dat hij relatief kort is.

Vorig jaar de colorfull city van Pangu geschoten. Ondanks dat het de 2018 versie was was het nog steeds een dikke bak. Wil dit jaar weer een of twee goede "color" cakeboxen in de collectie maar toch eens afwisselen. Iemand tips? Ik vind voornamelijk combinatie boxen en zoek een color only.

zat zelf te denken aan de spinnerz 2 colorz. Nadeel is dat hij relatief kort is.

Spinnerz 2 Colorz is gigantisch dik. Maar wel zonde om 2 keer te nemen.
Als je van kleur houdt, kijk dan eens naar:

Neon Maroon - VWmania
Colorstorm - Evolution
Evobomber - Evolution
Final Colorz - VWtotaal (erg goeie box)
Amazing Rainbow - Cafferata (Prijzig, maar ongelooflijk mooi)

Of combineer wat kleurcakes tot een eigen projectje.
- Wings of Darkness - Wolff
- Flowmotion - VWtotaal
- Single color Peony cakes van Broekhoff
- Single color cakes van Cafferata
- Heavy Legend cakes - Rubro

Succes, ben benieuwd wat je gaat bestellen!

Hi mede freaks,

Ik ben een 00:00 uur showtje aan het plannen maar sla nu aan het twijfelen.
Ik begin met 2 dikke fonteinen van Zink, waarna ik door wil gaan met:
Funke "A" Fermata op rechts
Funke "B" Fermata op links
Om daarna in het midden Funke Weide Scala te schieten
Het hoofdgedeelte wilde ik de Funke supernaut 1 schieten, en de Tournament Box
En als finale een zooi dikke knalcakes(NL legaal)

Hebben jullie tips om evt de Tournament box voor een aantal dikke cakes te vervangen?
Budget is hier rond de 300 voor

En de finale, zou ik dan een karton DELICIOUS THUNDER doen of iets anders? Een freak wees mij al op de Wolff cake Final Fate, maar die zijn vrij aan de prijs als ik er bijv 3 van neem...
Budget max rond de 150(liever zo min mogelijk)
Ik heb hier al een Titanium Salute Scream 25sh voor besteld

Of hebben jullie behalve alles van Funke nog tips? Funke is al besteld en betaald.

Groet!

Hi mede freaks,

Ik ben een 00:00 uur showtje aan het plannen maar sla nu aan het twijfelen.
Ik begin met 2 dikke fonteinen van Zink, waarna ik door wil gaan met:
Funke "A" Fermata op rechts
Funke "B" Fermata op links
Om daarna in het midden Funke Weide Scala te schieten
Het hoofdgedeelte wilde ik de Funke supernaut 1 schieten, en de Tournament Box
En als finale een zooi dikke knalcakes(NL legaal)

Hebben jullie tips om evt de Tournament box voor een aantal dikke cakes te vervangen?
Budget is hier rond de 300 voor

En de finale, zou ik dan een karton DELICIOUS THUNDER doen of iets anders?

Of hebben jullie behalve alles van Funke nog tips? Funke is al besteld en betaald.

Groet!

Mooie lijst aan topproducten van Funke!

Met de tournament box heb je echt een pareltje in handen, kan hem zeker aanraden!
Ik zou die dan ook schieten. Je gaat dat geweld nooit kunnen krijgen met een aantal siercakes. Er zijn zat mooie cakes, maar zo'n mooie box als Tournament past denk ik erg goed in je show.

Delicious Thunder is een leuke finale. Staat goedkoop bij oa. Plaggemarsch. Ook een leuke afsluiter is de Thunderstorm - Eurostar of Final Fate - Wolff. Of de Secret Salute - Rubro.

En je zou kunnen kijken om een aantal 50mm singleshots (zoals de Junk - VWmania / Big Chill - Broekhoff / Eccentric Shots - Evolution) te gebruiken als afsluiter! Kratje vol, geeft mooie chaos!

Ik zie nog helemaal geen fluit en crackling in je show (muv wat crackling in de Tournament box). Je zou daar wat mee kunnen doen, moet je maar even kijken.

Mooie lijst aan topproducten van Funke!

Met de tournament box heb je echt een pareltje in handen, kan hem zeker aanraden!
Ik zou die dan ook schieten. Je gaat dat geweld nooit kunnen krijgen met een aantal siercakes. Er zijn zat mooie cakes, maar zo'n mooie box als Tournament past denk ik erg goed in je show.

Delicious Thunder is een leuke finale. Staat goedkoop bij oa. Plaggemarsch. Ook een leuke afsluiter is de Thunderstorm - Eurostar of Final Fate - Wolff. Of de Secret Salute - Rubro.

En je zou kunnen kijken om een aantal 50mm singleshots (zoals de Junk - VWmania / Big Chill - Broekhoff / Eccentric Shots - Evolution) te gebruiken als afsluiter! Kratje vol, geeft mooie chaos!

Ik zie nog helemaal geen fluit en crackling in je show (muv wat crackling in de Tournament box). Je zou daar wat mee kunnen doen, moet je maar even kijken.

Wat een gouden reactie! Super! Kan ik weer verder. Ik moet eerlijk bekennen niet echt fan van crackling te zijn... Maarrr, het past wel mooi in de show. Misschien is de Secret Salute dan toch een goede voor een karton. Ik ga zeker voor de tournament box, je hebt me wel overtuigd en de beelden beloven veel goeds.

Super suggestie die 50mm sigleshots, ik ga dat eens uitzoeken.

En de finale, zou ik dan een karton DELICIOUS THUNDER doen of iets anders? Een freak wees mij al op de Wolff cake Final Fate, maar die zijn vrij aan de prijs als ik er bijv 3 van neem...
Ik heb hier al een Titanium Salute Scream 25sh voor besteld

Groet!

Een karton Finale Fate is wel verkrijgbaar voor <150 EU. Kan ik je absoluut aanraden. Een karton Color Insanity zit ook rond die prijs. 60 cakes, flink doorlonten dus. Andere optie is wellicht een karton Heavy Legend 16, dit is echter niet enkel salute.

Anders een doos 50mm singleshots. 48 Junks verwerken in een finale zal een groots en spectaculair einde geven.

Die bali tiger 4 en 6 zijn toch wel erg mooi. Gelukkig staan ze morgen dan eindelijk in de winkels.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan