Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
afgelopen oud en nieuw kregen we een onverwachtse bezoek van mijn oom van onze zuider buren (belgie).
hij heeft lekker met ons mee gevierd en we hebben te veel vuurwerk afgestoken (ik had een grote collectie )
blijkbaar had hij het zo erg naar zijn zin dat hij het jaar door vaak aan zijn kinderen en vrouw heeft verteld erover. vandaag kregen we een telefoontje van haar en dat ze het vaak hoorde hoe geweldig hij het vond etc... long story short, ze komen met het gezin weer bij ons vieren + andere familieleden ook maar uitgenodigd. verwacht grote familieopkomst
ben er zeer blij mee, dit betekent dat ik een geldig excuus heb om mijn al een groot budget "nogmaals"te verhogen
Van de week bij het boerenprotest was het even genieten, zoveel tractoren op de snelweg zien bij de Gouwe Squaduct rond spitstijd, terwijl de snelweg ervoor helemaal leeg was. Echt, ZO BIZAR. Maar zo gaaf!